بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

ورق روغنی | لیست قیمت ورق روغنی آهن تاپ

ورق روغنی یکی از محصولاتی است که توسط کارخانجات فولاد مختلف، از فولاد نورد گرم ساخته می شود.


ورق روغنی یکی از محصولاتی است که توسط کارخانجات فولاد مختلف، از فولاد نورد گرم ساخته می شود. این ورق های روغنی در کارهای مختلف استفاده زیادی از آنها می شود و به همین دلیل کیفیت آنها مهم است. مجموعه آهن تاپ در بازار آهن شادآباد با بیش از دو دهه فعالیت خود را در زمینه فروش ورق های فولادی اعم از ورق روغنی را آغاز نموده است. آهن تاپ در این سال ها به دلیل آنکه فروش ورق های فولادی را به صورت تخصصی پیگیری کرده، با تمامی چالش های خرید و فروش این کالا برخورد کرده و دغده های مشتری های خود را دیده است و در صدد رفع این دغدغه ها بر آمده است. به همین دلیل تصمیم گرفته با راه اندازی فروش آنلاین انواع ورق ها بر شفافیت فروش خود بیافزاید و امکان مقایسه انواع کالاها با شرایط مختلف را برای مشتری فراهم آورد.


ورق روغنی پایه ای برای محصولات مختلف بوده که یکی از آنها محصول ورق سرد است که به دلیل ظاهری شکیل و سفت در بازار فولاد روغن کاری می شود و معروف هم هست. ورق های روغنی مصارف زیادی مانند خودروسازی، لوازم خانگی، مبلمان اداری، ساخت و ساز، ساخت پانل های انعطاف پذیر و مخازن فلزی و قطعات رنگ آمیزی دارند، اما این فرآیندها برای تبدیل ورق های سیاه به ورق های روغنی نیاز به پردازش دارند.


333333333333333


ورق روغنی


ورق روغنی به ورق‌هایی گفته می‌شود که با تکنولوژی نورد سرد تولید می‌شوند که در این فرآیند، بوسیله نورد ورق‌های با ضخامت بالا به ضخامت پایین تر تبدیل می‌گردند. به دلیل استفاده از نورد سرد در این فرآیند، ورق‌های نورد شده از کیفیت ظاهری بالایی برخوردار می‌باشند و به همین دلیل این نوع ورق بیشتر در مواردی که کیفیت ظاهری محصول از اهمیت بالایی برخوردار است، کاربرد دارد.


زمانی که فولاد در کوره ذوب شد و به شکل مورد نظر برای نورد گرم رسید، از غلتک های سنگین عبور می کند تا به اندازه و ابعاد مورد نظر برسد، به طوری که فولاد داغ و ذوب شده در معرض اکسیژن و نقاط و کف قرار می گیرد. ارتفاعات در اثر اکسیداسیون روی سطح ورق سیاه ایجاد می شود. حال این سوال پیش می آید که ظاهر ورق سیاه چگونه به ورق روغنی که قبلا ذکر شد تبدیل می شود؟ نکته مهمی که باید به آن توجه کرد فرآیند اسیدشویی است که زبری سطح ورق سیاه را از بین می برد. پس از این فرآیند، ورق فولادی سیاه آماده شروع فرآیند تولید ورق روغنی است.


استفاده از تکنولوژی هیدروفرمینگ یا شکل دهی هیدرولیکی ورق از روش‌های مقرون به صرفه برای شکل دهی فلزات انعطاف پذیری خمچون برنج، آلومینیوم، فولاد و… است. این فناوری، از قبل از جنگ جهانی دوم بوجود آمود. از سال ۱۹۸۰ در تولید قطعات خودرو و بدنه هواپیما استفاده شد و در سال های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰، این روش پیشرفت های زیادی پیدا کرد. در این روش یک سیال هیدرولیکی برای فشرده کردن ورق‌ها در دمای اتاق و در یک قالب مخصوص مورد استفاده قرار می‌گیرد. قطعات تولید شده به این روش معمولات سفت و محکم بوده و هزینه کمتری نسبت به دیگر روش‌های پرس دارند. در واقع استفاده از روش هیدروفرمینگ ورق، از نقش مهمی در کاهش وزن قطعه و کاهش هزینه‌ها برخوردار است.


4444444444444444444


لیست قیمت ورق روغنی آهن تاپ


هنگام خرید هر محصولی از ورق روغنی گرفته تا کوچک ترین محصول هم، مهم ترین مسئله قیمت آن است، البته به شرط آنکه کیفیت محصول حفظ شود. مجموعه آهن تاپ با سابقه درخشانی که در زمینه عرضه و تامین کلیه محصولات فولادی با کیفیت داشته، توانسته است نظر مساعد کلیه خریداران خود را تا به امروز به خوبی فراهم آورده و کارنامه ای درخشان از خود بر جای گذارد. این مجموعه به منظور رفاه حال کلیه مشتریان و خریداران خود در سراسر کشور، امکان معرفی ورق رنگی و فروش آن ها را به صورت آنلاین فراهم آورده و ورق رنگی ارزان قیمت و مرغوب خود را به دست خریداران می رساند. سفارشات در اسرع وقت، به مطمئن ترین روش و مناسب‌ترین قیمت به دست خریداران خواهد رسید. شما می توانید لیست قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه و سایر کارخانجات آهن تاپ را مشاهده و اقدام به خرید ورق روغنی تولید شده توسط کارخانه مد نظر خود نمایید.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.