مقایسه درب اتوماتیک ایرانی و خارجی

انتخاب بین کالای ایرانی یا خارجی همیشه یکی از دغدغه‌های مردم بوده است. طبیعتاً وقتی نیاز به تعمیر درب ریموتی پارکینگ احساس شود این دغدغه خودش را بیشتر نشان می‌دهد. در سرویس جک درب پارکینگ، محصولات ایرانی و خارجی زیادی وجود دارند که شما می‌توانید برای تهیه آنها اقدام کنید. پیش فرض خریداران معمولاً این است که کالاهای خارجی در هر حالتی نسبت به نمونه ایرانی بهتر هستند. با این حال در برخی موارد استثنا وجود دارد و کالاهای ایرانی ممکن است گزینه بهتری نسبت به نمونه خارجی باشند. احساسی عمل کردن و صرفاً بر اساس نظر دیگران خرید درب اتوماتیک را انجام دادن کار عاقلانه‌ای نیست. اگر به دنبال تهیه این محصولات هستید و می‌خواهید بهترین نمونه خارجی یا داخلی آنها را داشته باشید، باید براساس یک استراتژی مشخص عمل کنید. نکاتی که در ادامه بررسی خواهیم کرد به شما کمک می‌کنند تا یک استراتژی مشخص در تعمیر درب ریموتی پارکینگ داشته باشید.

ساختار درب اتوماتیک داخلی و خارجی چه تفاوتی با هم دارند؟

در مقایسه درب اتوماتیک داخلی و خارجی برای تعمیر درب ریموتی پارکینگ ابتدا به بررسی ساختار آنها می‌پردازیم. احتمالاً بسیاری از درب‌های اتوماتیکی که برای سرویس جک درب پارکینگ سراغ آنها می‌روید حالت شیشه‌ای دارند. به نظر می‌رسد نمونه ایرانی این درب‌ها گزینه جذاب‌تری برای خرید باشد. درب‌های شیشه‌ای برقی دارای اجزای تماماً ایرانی هستند و اتفاقاً فریم‌های فلزی و شیشه‌ای آنها کیفیت خوبی دارند. به نظر می‌رسد ساختار این درب‌ها تفاوت چندانی با نمونه‌های خارجی نداشته باشند. در واقع هنگام بررسی آنها نباید روی اجناس بدنه، شیشه و فریم‌ها تمرکز کنید. هنگام خرید این مدل درب‌های اتوماتیک بیشتر نوع طراحی و کیفیت ساخت آنها توسط تولیدکننده مد نظر قرار می‌گیرد. با این وجود اگر دنبال خرید درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای هستید، توصیه می‌کنیم سراغ برندهای بین‌المللی بروید. قطعاً تولیدات آنها در این حوزه کیفیت بسیار بالاتری نسبت به محصولات ایرانی دارند.

مقایسه موتور درب‌های ایرانی و خارجی در سرویس جک درب پارکینگ

مورد بعدی که قطعاً در مقایسه درب‌های ایرانی و خارجی در تعمیر درب ریموتی پارکینگ اثرگذار است، موتور این محصولات می‌باشد. بخش موتور و اپراتور به دلیل اهمیتی که در باز و بسته شدن درب‌ها دارد در سرویس جک درب پارکینگ مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم درب‌های ایرانی و خارجی را در این بخش مقایسه کنیم بهتر است، تفاوت آنها را به شکل زیر بیان نماییم:

  • اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید آن است که طبیعتاً موتورهای محصولات خارجی از برندهای ایرانی بهتر هستند. با این وجود تصور نکنید تمام برندهای خارجی از نظر کیفیت شرایط مشابهی دارند. در میان برندهای خارجی شاید محصولاتی که توسط کشورهای سوئیس و آلمان تولید می‌شوند از وضعیت بهتری برخوردار باشند.
  • موتورهایی که در ایران برای درب اتوماتیک تعبیه می‌شوند، معمولاً توانایی لازم برای جابجایی درب‌های بزرگ را ندارند. طبیعتاً استفاده از آنها سبب می‌شود در آینده مجبور به تعمیر درب ریموتی پارکینگ شوید.
  • معمولاً موتورهای خارجی سریع‌تر می‌توانند درب‌ها را باز و بسته کنند. این موضوع برای افرادی که در سرویس جک درب پارکینگ، سرعت برای آنها اهمیت زیادی دارد باید مورد توجه قرار گیرد.
  • در کنار تمام این موارد باید به این نکته توجه کرد که قیمت موتورهای خارجی از ایرانی بیشتر است. ضمناً در خرید آنها باید به این مورد هم دقت داشته باشید که قیمتشان مدام نوسان می‌کند.

جک بازویی درب‌های خارجی بهتر است یا ایرانی؟

پارامتر بعدی که برای مقایسه درب‌های اتوماتیک ایرانی و خارجی در تعمیر درب ریموتی پارکینگ سراغ آن می‌رویم، جک بازویی است. بسیاری از درب‌های اتوماتیک برای سرویس جک درب پارکینگ نیاز به جک بازویی دارند. در میان تمام درب‌های اتوماتیک استفاده از این جک‌ها برای درب‌های پارکینگی ضروری است. یک نگاه ساده و کلی به ما نشان می‌دهد که جک بازویی درب‌های اتوماتیک خارجی نسبت به برندهای داخلی کیفیت بسیار بهتری دارد. از طرفی تهیه قطعات یدکی محصولات خارجی آسان‌تر است. اگر در خرید جک بازویی روی حسگرهای ضد برخورد و تشخیص مانع حساسیت دارید، باید سراغ برندهای بین المللی بروید. با وجود تمام برتری‌هایی که جک بازویی خارجی دارد اما باید قیمت آن را هم در نظر گرفت. هزینه خرید جک بازویی خارجی در مقایسه با جک ایرانی بسیار بیشتر است. اگر توانایی مالی پرداخت این هزینه را ندارید بهتر است سراغ جک‌های ایرانی بروید.

قیمت درب اتوماتیک ایرانی و خارجی چقدر با هم تفاوت دارند؟

تا اینجا در بخش‌های مختلف نسبت به تفاوت قیمت درب‌های اتوماتیک ایرانی و خارجی اشاره‌هایی داشتیم. اکنون می‌خواهیم تفاوت قیمت آنها را در تعمیر درب ریموتی پارکینگ دقیق‌تر بررسی کنیم. طبیعتاً اگر برای سرویس جک درب پارکینگ سراغ نمونه‌های ایرانی بروید، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. با این حال نباید فراموش کنید که در خرید درب اتوماتیک همیشه کیفیت حرف اول را می‌زند. به همین دلیل است که اکثر متخصصان توصیه می‌کنند برای این هدف سراغ برندهای وارداتی بروید. با وجود قیمت بالاتر، محصولاتی که توسط کشورهای دیگر تولید می‌شوند اما آنها کیفیت و طول عمر بالاتری دارند. از طرفی معمولاً درب‌های اتوماتیک خارجی کمتر دچار خرابی می‌شوند و بابت تعمیر درب ریموتی پارکینگ برای شما دردسری درست نمی‌کنند. البته یک نکته مهم دیگر را هم در مورد تفاوت قیمت این درب‌ها باید بیان کنیم. شما می‌توانید از برخی ویژگی و آپشن‌ درب‌های خارجی صرف نظر کنید تا هزینه خرید آنها را تامین نمایید.

چگونه بهترین درب اتوماتیک خارجی را برای سرویس جک درب پارکینگ خریداری کنیم؟

اگر به دنبال این هستید که از یک برند خارجی معتبر درب اتوماتیک خریداری کنید باید در این زمینه محتاطانه عمل نمایید. تعمیر درب ریموتی پارکینگ باید خیلی سریع اتفاق بیفتد. با این وجود توصیه می‌کنیم در سرویس جک درب پارکینگ و خرید یک درب خارجی دقت را فراموش نکنید. اگر سراغ یک فروشگاه معتبر و معروف در این زمینه نروید، احتمال کلاهبرداری بسیار زیاد است. برای خرید یک درب اتوماتیک خارجی شما باید هزینه بسیار زیادی پرداخت کنید. طبیعتاً باید برای پول خودتان ارزش قائل باشید و به هر کسی در این زمینه اعتماد ننمایید. سپردن وظیفه خرید درب اتوماتیک به فروشگاه‌هایی مثل مهرسام ایمن خیال شما را از این بابت راحت خواهد کرد. فروشگاه مهرسام ایمن سابقه درخشانی در سرویس جک درب پارکینگ دارد و می‌تواند بهترین محصولات را برای شما آماده کند.