بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :






​دبیر قرارگاه مردم‌یاری بحران ضمن تاکید بر ضرورت توسعه مدیریت بحران جامعه‌محور و استفاده از ظرفیت‌های عظیم مردمی گفت: به منظور هم‌افزایی، ساماندهی و مدیریت متمرکز و مردم‌پایه نیروهای مردمی، تشکل‌های مردم‌نهاد، طلاب جهادی و نمایندگان بخش خصوصی و اصناف؛ اولین همایش سراسری مردمیاران بحران توسط سازمان مدیریت بحران کشور برگزار خواهد شد.


همایش ۱۰۰ هزار نفری مردمیاران بحران در سراسر کشور برگزار می شود


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، نخستین جلسه هماهنگی دستگاه‌های موضوع ماده ۲ قانون مدیریت بحران کشور جهت هماهنگی دعوت از تشکل‌های مردمی و نیروهای جهادی، برای همایش سراسری مردمیاران بحران در سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد.

امیررضا غلامی، مشاور رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به برگزاری اولین همایش سراسری مردمیاران بحران کشور، افزود: این همایش در تهران و مراکز استان‌های کشور به صورت سراسری و همزمان با حضور ۱۰۰هزار نفر از مردمیاران بحران برگزار خواهد شد.

در این نشست عبدالله مظفری، دستیار رئیس سازمان و مجری طرح ملی ساماندهی بخش خصوصی (قرارگاه سلام)، عنوان کرد: حکمرانی مطلوب در حوزه مدیریت بحران از تجمیع ظرفیت‌های سه بخش مردمی، خصوصی و حاکمیتی شکل می‌گیرد و سازمان مدیریت بحران با نگاه ویژه به بخش خصوصی از توان لجستیکی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های بزرگ کشور استفاده خواهد کرد.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت بحران کشور، در این جلسه، نمایندگان دستگاه‌ها ضمن تبادل نظر و ارائه پیشنهادات مختلف، آمادگی گروه‌های مردمی سازماندهی شده را برای حضور در قرارگاه مردمیاری بحران و شرکت در همایش سراسری پیش رو اعلام نمودند.



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.