اجرای ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه گازی با دانش بنیان ها/ صرفه جویی سالانه ۲۵۰ میلیون دلار با ساخت ۴۰ قلم کالای راهبردی

بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :






در حال حاضر، ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه با شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها در حال انجام است، مجموعا ۱۰۰ شرکت دانش بنیان با ما همکاری دارند.


اجرای ۷۰۰  میلیارد تومان پروژه گازی با دانش بنیان ها/ صرفه جویی سالانه ۲۵۰ میلیون دلار با ساخت ۴۰ قلم کالای راهبردی


به گزارش خبرنگار اقتصادی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، مجید چگنی در مراسم امضای توافقنامه همکاری مشترک در زمینه بومی سازی تجهیزات و اقلام راهبردی صنعت گاز با بیان اینکه اقدامات مربوط به دانش بنیان شدن صنعت کلر آغاز شده است، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری بتوانیم به آمال و اهدافی که مقام معظم رهبری تاکید کردند و همچنین در قانون جهش دانش بنیان شدن عنوان شده؛ گام برداریم.

وی افزود: اگر نقشه راه توسعه علم و فناوری بخوبی اجرا شود کشور بعنوان یک کشور معرفی در حوزه فناوری در سطح منطقه و جهان تبدیل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ملی گاز تاکید کرد: الزامات خوبی در حوزه دانش بنیان شدن در نظر گرفته شده و ما مصمم هستیم با همکاری متخصصان و نخبگان به سرانجام برسانیم.

وی گفت: در حال حاضر، ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه با شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها در حال انجام است، مجموعا ۱۰۰ شرکت دانش بنیان با ما همکاری دارند.

چگنی با بیان اینکه مجموع قراردادها و مجوزها با زیست بوم فناوری ۶ هزار میلیارد تومان است، افزود: مجموع قرارادادهای توسعه فناوری ۶۰ میلیون یورو، قراراداد ساخت بار اول ۶۰ میلیون یورو است که ۴۰ قطعه راهبردی در دستور کار ساخت قرار گرفته که نتیجه ان ۲۵۰ میلیون دلار صرفه جویی سالانه خواهد‌بود.

ادامه دارد …



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.