بهترین سرمایه‌گذاری در نیمه دوم سال 1402 ؟!

بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

با سلام خدمت علاقه‌مندان حوزه سرمایه‌گذاری. در خدمت شما هستیم تا یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری و سوددهی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

سرمایه گذاری در ملک؛ یکی از روش‌های پرسود و پایدار برای سرمایه گذاری است. با توجه به افزایش قیمت ملک در طول زمان، سرمایه گذاری در این حوزه می تواند به عنوان یک منبع درآمد پایدار و بلندمدت برای سرمایه گذاران عمل کند.

به علاوه، سرمایه گذاری در ملک به دلیل ارزش دارایی ثابت و قابل تجدید نظر است که در صورت نیاز به فروش، به سرعت و با قیمت مناسب قابل فروش است.

علاوه بر این، سرمایه گذاری در ملک می تواند به عنوان یک راه برای تنوع پرتفوی سرمایه گذاری عمل کند، زیرا ملک دارای خصوصیات متفاوتی نسبت به دیگر سرمایه‌گذاری‌ها می‌باشد.

به طور کلی، سرمایه گذاری در ملک به دلیل پایداری و قابلیت تجدید نظر در زمان، به عنوان یک راه برای ایجاد درآمد پایدار و بلندمدت برای سرمایه گذاران عمل می کند.

پس از تحقیق‌های بسیار و پرس‌وجو از دوستان توانستیم یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری را پیدا کنیم و آن سرمایه‌گذاری در حوزه ملک و املاک می‌باشد.

 

اما یک سوال پیش می‌آید!

خرید چه خانه‌ای و از چه شخصی؟! خانه‌ای که قرار است خریداری کنم و سال‌ها در آن زندگی کنم چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ آیا در ساخت آن از استاندارهای روز استفاده شده است؟ آیا با معیارهای من متناسب است؟ سند تک برگ دارد؟ سازنده مطمئن است؟

یک سازنده ملک باید دارای ویژگی های زیر باشد:

 

1- تجربه و مهارت: سازنده باید تجربه کافی در زمینه ساخت و ساز داشته باشد و به خوبی با فرآیند های ساخت و ساز آشنا باشد.

 

2- شناخت بازار: سازنده باید بازار ملک را به خوبی بشناسد و توانایی تحلیل و پیش بینی نیازهای بازار را داشته باشد.

 

3- استفاده از مواد با کیفیت: سازنده باید از مواد با کیفیت و استاندارد استفاده کند تا ساختمان با کیفیت و دوام بالا ایجاد شود.

 

4- رعایت قوانین و مقررات: سازنده باید قوانین و مقررات مربوط به ساخت و ساز را رعایت کند تا از هرگونه مشکلات قانونی جلوگیری شود.

 

5- خلاقیت و نوآوری: سازنده باید خلاق و نوآور باشد و به دنبال راه حل های جدید و بهبودهای مستمر در ساختمان باشد.

طبق تجربه‌های به دست آمده و مستندات موجود بهترین راه سرمایه گذاری در ملک، سازه های مهندس حاج آقا قربانی می‌باشد.

مهندس قربانی از سازندگان به نام و قدیمی تهران هستند و سازه‌های شکیل و زیبایی توسط ایشان ساخته شده است. آغاز فعالیت ایشان از سال 1372 در تهران می‌باشد. تاکنون 38 هزار واحد مسکونی توسط ایشان ساخته و تحویل داده شده است. از معروف‌ترین سازه های ایشان می‌توان به پروژه 1815 واحدی رونیکا پالاس مژده (الماس پاسداران)، رونیکا پالاس نشاط، رونیکا پالاس سیمون بولیوار، بام پونک، برج‌های برلیان اشاره کرد.

 

اما به چه دلیل سرمایه‌ گذاری در پروژه‌ های آقای قربانی مطمئن می‌باشد؟

  • عدم دیرکرد در تحویل واحد

ایشان به طرز فوق‌العاده‌ای زودتر از زمان موعد، واحد خریداران را تحویل می‌دهند! سابقه بی‌نقص ایشان پروژه 1815 واحدی رونیکا پالاس مژده می‌باشد که در کمتر از 2 سال ساخته و تحویل داده شد، همراه با سند تک برگ و تمامی امکانات لحاظ شده در پروژه.

  • مشارکت با سازندگان به نام در تهران
  • مشارکت با ارگان‌های دولتی
  • کسب مقام سازنده برتر 6 سال اخیر در تهران
  • ثبت و تحویل سند تک برگ

 رونیکا پالاس شهران

پروژه رونیکا پالاس شهران بهترین موقعیت سرمایه‌گذاری در سال 1402

رونیکا پالاس شهران به دلیل کم واحد بودن، بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری می‌باشد. شما می‌توانید با پیش خرید واحدهای رونیکا پالاس شهران، سود خود را بطور تضمینی افزایش بدهید، بدین صورت که با رشد فیزیکی مجموعه، سود شما نیز افزایش خواهد یافت.

با پیش خرید این پروژه نیز می‌توانید دارای صاحب امتیاز در پروژه‌های حاج آقا قربانی شوید.

 دفتر فروش حاج رحیم قربانی

دفتر فروش سازنده، حاج آقا قربانی


 

وب سایت دپارتمان هوم شاپ مفتخر است که مسئولیت خرید و فروش پروژه‌های رونیکا پالاس را بر عهده دارد. هدف این دپارتمان ارائه مشاوره در راستای آگاهی‌رسانی مشتریان عزیز می‌باشد تا به هدف خود برسند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با دفتر فروش سازنده حاج آقا قربانی در تماس باشید.

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.