بهترین مرکز ایمپلنت در تهران ( کجا ایمپلنت کنم ؟ )

بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

ایمپلنت دندان امروزه یک درمان بدون رقیب برای جایگزینی دندان از دست رفته است و انجام آن در یک مرکز غیر مناسب می تواند عوارض جبران ناپذیری داشته باشد. در این مقاله به معرفی بهترین مراکز ایمپلنت دندان در تهران می پردازیم.

کجا ایمپلنت کنم ؟

در یک جمله به صورت کوتاه می توان گفت یک مرکز ایمپلنت معتبر و با تجربه در زمینه کاشت ایمپلنت دندان با نمونه کارهای موفق فراوان.

پاسخ به این سوال در کنار یک جواب کوتاه، یک جواب بسیار پیچیده هم دارد زیرا امروزه مرکز های ایمپلنت بسیاری در تهران وجود دارند و امکان انتخاب بین آنها بسیار پیچیده می باشد و همچنین شناخت یک مرکز ایمپلنت خوب سخت است.

اما در ادامه به شما کمک می کنیم هم بهترین مرکز ایمپلنت را معرفی می کنیم و همچنین در ادامه می توانید با روش و راهکار های آشنا می شوید، که بتوانید یک مرکز ایمپلنت خوب را پیدا کنیم و بشناسید و به خوبی به سوال کجا ایمپلنت کنم ؟ شما پاسخ داده شود.  

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران

در تهران مراکز ایمپلنت بسیاری وجود دارد که هر کدام دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند و ما در ادامه به معرفی دو عدد از بهترین مرکز های ایمپلنت دندان به همراه علت می پردازیم. البته کلینیک های دیگر بسیار خوبی وجود دارند اما حتما با ما همراه باشید که علت بهترین بودن این مراکز را بدانید.

1- مرکز تخصصی ایمپلنت

مرکز تخصصی ایمپلنت یک کلینیک با سابقه و تجربه است که بیش از هزاران ایمپلنت با موفقیت کامل انجام داده است. این کلینیک مفتخر است برای بهترین بودن با متخصصین با تجربه، به روزترین تجهیزات و از بهترین مارک های ایمپلنت دنیا استفاده می کند.

همچنین در وبسایت مرکز ایمپلنت ( markazimplant.com ) به بررسی کامل روند درمان، مراقبت ها و بررسی تخصصی برند های ایمپلنت می پردازد و پیشنهاد می شود، حتما از وب سایت آن ها دیدن فرمایید و مقالات آن ها را مطالعه فرمایید.

علت قرار گیری مرکز ایمپلنت در این لیست، تمرکز و تخصص آن بر روی درمان ایمپلنت است و همچنین برخی خدمات بسیار تخصصی در ایمپلنت مانند کاشت دیجیتال، به روش پانچ، پی ار اف و …. غیره است.

کلینیک تخصصی ایمپلنت روشا

دندانپزشکی روشا، یک کلینیک تخصصی است که امکان انجام درمان های ایمپلنت، لمینت، کامپوزیت، بلیچینگ، درمان های عمومی و ….. وجود دارد. حال این کلینیک چرا در بین بهترین مراکز ایمپلنت دندان قرار می گیرد.

مرکز ایمپلنت روشا در معرفی خود به عنوان بهترین مرکز، خود را با بهترین ها مقایسه می کند. علت بهترین بودن روشا، استفاده از متخصصین مختلف با تجربه، استفاده از بهترین روش های کاشت ایمپلنت، ایمپلنت دیجیتال و پانچ و …. می باشد.

همچنین کلینیک دندانپزشکی روشا دارای تنوع ایمپلنت بسیار بالایی می باشد و می توانید از طریق لینک ( ایمپلنت دندان قیمت ۱۴۰۲ ) از هزینه روز آنها مطلع شوید. در نظر داشته باشید، قیمت ایمپلنت صفحه همواره به روز است.

مرکز ایمپلنت روشا

همچنین در این کلینیک می توانید تمام درمان های دندانپزشکی را می توانید با کیفیت بسیار بالا انجام دهید و در کنار کیفیت خدمات شامل مزایای همچون موارد زیر می باشد :

  1. پارکینگ اختصاصی
  2. کافه رایگان
  3. ارائه خدمات خاص برای افراد ساکن شهرستان و خارج از کشور
  4. شفافیت هزینه
  5. گارانتی مکتوب و به همراه پاسپورت
  6. مشاوره رایگان با متخصص

ارتباط با کلینیک تخصصی ایمپلنت روشا

  1. وب سایت : roshadent.com
  2. شماره تماس : 02191091002
  3. آدرس : سعادت آباد، سرو غربی، خیابان ریاضی، بخشایش 17 غربی، پلاک 83 ، طبقه اول

بهترین مرکز ایمپلنت چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

مراکز ایمپلنت زیادی در ایران وجود دارند اما چه مواردی باعث می شوند که یک مرکز ایمپلنت به نسبت سایر خاص تر شود. ویژگی های بهترین مرکز ایمپلنت :

بهترین مرکز ایمپلنت چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

  • مهم ترین نکته در تجربه و تخصص پزشک شما در ایمپلنت است و پیشنهاد می شود جراح ایمپلنت شما دارای تخصص جراحی فک و صورت باشد.
  • استفاده از برند های روز دنیا و تنوع بالا در برند ایمپلنت های کره ای، آمریکایی، سوئیسی، آلمانی، فرانسوی و …..
  • هزینه ایمپلنت شفاف
  • گارانتی معتبر و ارائه پاسپورت ایمپلنت
  • داشتن مکان ثابت
  • ارائه توضیحات کامل درباره مراحل، روند درمان و توضیح درباره برند ها
  • استفاده از تکنولوژی و تجهیزات به روز برای کاشت ایمپلنت
  • همکاری با لابراتور های ساخت روکش مطرح و با کیفیت

چرا باید به یک مرکز ایمپلنت خوب مراجعه کنیم ؟

مهم ترین عامل در درصد موفقیت ایمپلنت را می توان مرکز ایمپلنت شما دانست و همچنین یک مرکز ایمپلنت می توان خیال شما را از بسیار مشکلات رها سازد و حتی در صورت بروز مشکل برای شما آن را حل کند.

نحوه کاشت پایه ایمپلنت در جراحی بسیار مهم است. ایمپلنت دندان باید در درون استخوان سالم قرار گیرد و با حالت مناسب قرار گیرد و در صورت کاشت در شرایط نامناسب می تواند، سبب شکست ایمپلنت دندان شما بشود.

کاشت صحیح کاملاً وابسته به تخصص پزشک و تجهیزات که او استفاده می کند، دارد و در صورت استفاده از ایمپلنت دیجیتال، کاشت به صورت کاملا دقیق به کمک شبیه سازهای سه بعدی انجام می شود.

همچنین یک مرکز ایمپلنت از برند های ایمپلنت معتبر و ثابت شده استفاده می کند که امکان ارائه گارانتی و پاسپورت را برای شما فراهم می کند. برای فردی که قرار است ایمپلنت دندان انجام دهد، شناخت یک برند ایمپلنت کار سختی است اما یک مرکز ایمپلنت خوب، او را در این مسیر راهنمایی می کند.

مرکز ایمپلنت برای فرد چه کار هایی انجام می دهد ؟

  1. انجام چکاپ های لازمه فرد برای بررسی شرایط کاشت ایمپلنت دندان ( شامل عکس های مخصوص، در مواردی آزمایش خون و سابقه های پزشکی فرد )
  2. ارائه طرح درمان مخصوص به فرد وابسته به شرایط و بودجه فرد توسط متخصص
  3. ارائه توضیحات درباره برند های ایمپلنت و انواع ایمپلنت ها
  4. انجام جراحی ایمپلنت توسط متخصص
  5. ارائه مراقبت های لازمه بعد ایمپلنت
  6. بررسی منظم وضعیت ایمپلنت در زمان جوش خوردن به استخوان
  7. قالب گیری برای روکش ایمپلنت که معمولا به صورت دیجیتال انجام می شود
  8. ارسال قالب های ایمپلنت به یک لابراتور حرفه ای
  9. ساخت روکش و نصب آن بر روی روکش
  10. ارائه یک برنامه مناسب برای چکاپ های بعد از ایمپلنت

چگونه بفهمم یک مرکز ایمپلنت خوبه ؟

  1. انجام تحقیق درباره تخصص و تجربه پزشکان
  2. پرسش درباره برند های ایمپلنت، گارانتی و پاسپورت ایمپلنت
  3. دیدن نمونه کارهای مرکز ایمپلنت
  4. خواندن نظرات افراد درباره کلینیک در انواع شبکه های اجتماعی
  5. آیا مکان ثابت و مشخصی دارند ؟
  6. آیا پیگیری و برخورد مناسبی دارند ؟
  7. دیدن وب سایت، اینستاگرام و … آن مرکز ایمپلنت
  8. تحقیق درباره آن از مشتریان قبلی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.