بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

وظیفه خود در قبال خانواده شهدای هواپیمای اوکراینی را انجام می‌دهیم

وزیر راه خطاب به خانواده شهدای هواپیمای اوکراینی گفت: همه اطلاعات مسافران این پرواز در وزارت راه وجود دارد و ما براساس وظیفه خود در خدمت خانواده‌ها هستیم.


به گزارش خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، “رستم قاسمی” وزیر راه و شهرسازی در مراسم سالروز شهادت جمعی از هموطنان در سانحه دلخراش هواپیمای مسافربری اوکراین گفت: وزارت راه و شهرسازی به عنوان سازمانی که بخش هوایی کشور را اداره می‌کند این حادثه بزرگ را تسلیت می‌گوید و تا اتمام موضوعاتی که پیش رو داریم به وظیفه خود عمل می‌کنیم.


وی ادامه داد: از همه خانواده‌ها که برای انقلاب و رهبری صبر و شکیبایی داشتند تشکر می‌کنم. ضمن اینکه ما به عنوان یک عضو کوچک باید همواره در کنار شما باشیم. از شما برای همراهی مجموعه انقلاب و رهبری قدردانی داریم.


وزیر راه گفت: قطعا خانواده شهدا به دنبال مسائل دنیایی نیستند و کسی بهترین جگرگوشه خود را برای دنیا نمی‌دهد اما ما هم وظیفه داریم براساس نُرم بین المللی در خدمت شما باشیم و اقداماتی که وظیفه ما است را در این زمینه انجام دهیم. همه اطلاعات مسافران این پرواز در وزارت راه وجود دارد و ما براساس وظیفه خود در خدمت خانواده‌ها هستیم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.