بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

پیگیر پرونده سانحه هواپیمایی اوکراین هستیم/ نمی‌گذاریم حق هیچ مظلومی پایمال شود

رئیس بنیاد شهید گفت: به نمایندگی از دولت تیم‌هایی را در بنیاد و وزارت راه تشکیل دادیم و پیگیر پرونده سانحه هواپیمایی اوکراین هستیم.


به گزارش خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید در همایش بزرگداشت شهدای سانحه هواپیمایی اوکراین گفت: من با برخی از خانواده های شهدا سابقه همکاری دارم و از نزدیک آشنا هستم. این لکنتی که در زبان ما است ناشی از شرمندگی است ما مستقیما در این اتفاق نقشی نداشتیم، اما این شرمندگی ناشی از حادثه ای است که در سیستمی اتفاق افتاده که ما جزئی از مسئولان آن هستیم و اینکه نمی دانیم با چه زبانی با شما صحبت کنیم ناشی از سردرگمی ما از این شرمندگی است.


وی با اشاره به گلایه خانواده شهدا ادامه داد: در سال‌های گذشته اقداماتی انجام شده اما ما به نمایندگی از دولت تیم‌هایی را در بنیاد و وزارت راه تشکیل دادیم و پیگیر این پرونده هستیم.


وی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم هم اقدامات را انجام دهیم و هم با پیگیری درست پرونده مانع از پایمال شدن حق هیچ مظلومی نشویم.


او افزود: نظام جمهوری اسلامی از روی غرور با این خانواده ها برخورد نکرده و آنچه بوده و دادن نام شهید از روی شرمندگی و حق بوده است.البته اینکه من مسئول کوتاهی می کنم به عملکرد نظام مربوط نمی شود.


ادامه دارد…


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.