بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :



asdasd





سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته(Iran Beauty & Clean) صبح امروز با حضور محمد مهدی برادران، معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت، عزت‌الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معدن مجلس، محمدرضا بحیرایی رئیس هیات مدیره انجمن واردکنندگان فراورده‌های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران و جمعی از فعالین حوزه آرایشی و بهداشتی در سالن کنفرانس نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه به مدت 4 روز از(۲۹ فروردین تا 1 اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت شوینده بهداشتی و سلولزی که برپاست، ۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی مشارکت دارند که از این تعداد بیش از ۸۷ شرکت خارجی از 14کشور هندوستان، چین، ترکیه، فرانسه، آلمان، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، کره جنوبی، مالزی، آرژانتین، بلژیک و هلند در این رویداد حضور دارند.

حضور پر رنگ شرکت‌های دانش بنیان و استارتآپی بخش مهمی از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی ایران است که در حاشیه آن چندین نشست تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار خواهد شد. نمایشگاه ایران بیوتی و کلین به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت شوینده و بهداشتی در منطقه، فرصتی مناسب برای معرفی و عرضه محصولات و خدمات این صنعت به بازارهای داخلی و خارجی فراهم می کند.

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته با حضور ۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی بالغ بر ۳۵ هزار مترمربع در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸و ۹ ، ۲۷ ، ۳۱، ۳۵و ۳۸ از ۲۹ فروردین ماه به مدت ۴ روز در ساعت ۸ صبح تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

آغاز به کار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرایشی، بهداشتی



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

رایتل

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.