بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :



asdasd





حمید عبداللهی، مربی هوادار در نشست خبری خود به برنامه‌ریزی سازمان لیگ اعتراض کرد.

​به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، حمید عبداللهی، مربی هوادار در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم حاضر شد و گفت: ما بلافاصله بعد از این بازی باید به اهواز برویم. از دوستان سازمان لیگ گله دارم که عدالت را رعایت نکردند. دو بازی عقب افتاده است و بازی بعدی که برگزار می‌شود ۲۰ام است ولی بازی ما ۱۹ام است و ما وقتی برای ریکاوری نداریم. فکر می‌کنم که سازمان لیگ می‌توانست عدالت را برقرار کند تا ما هم یک روز دیگر برای بازی اهواز برویم.

او راجع به بازی گفت: می‌دانستیم که تیم اراک یک تیم بسیار خوب و منسجم با مربی و کادر فنی خوب است. در تمام جلساتی که بعد از بازی استقلال داشتیم، که آنجا هم مستحق پیروزی بودیم، دنبال این بودیم که بازی اراک را ببریم و برای ۳ امتیاز آمده بودیم.

مربی هوادار افزود: در نیمه اول موفق بودیم، فرصت‌های گل ایجاد کردیم و به گل رسیدیم اما دقیقه ۴۶ چیزهایی که در ذهن ما و تیم ما بود برهم ریخت و شاید اگر بازی یک هیچ در نیمه اول تمام می‌شد شرایط فرق می‌کرد اما از نظر من یک بازی جاندار بود و هر دو تیم زحمت کشیده بودند. توقع ما از تیم‌مان این بود که بازی را ببریم چون برای همین آمده بودیم اما خب خللی به عقیده ما به بازیکنان‌مان وارد نمی‌شود چون که با تمام وجود بازی کردند.

 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

رایتل

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.