بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :



asdasd





مدافع تراکتور می‌گوید داور می‌توانست وقت‌های تلف شده بازی را بهتر مدیریت کند.

به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،  عارف آقاسی، مدافع تراکتور پس از بازی سپاهان گفت: یک خسته نباشید هم به شما می‌گویم و هم به بچه‌های هر دو تیم. اینجا جا دارد از هواداران تشکر کنم لطف کردند و واقعا یک روز به یاد ماندنی برای خود من بود. دمشان گرم انشالله که بازی‌های بعد بتوانیم جبران کنیم.

او در مورد کمک به کلین‌شیت برابر سپاهان گفت: کلین‌شیت بحث کلی تیم است. ما سازمان دفاعی خوبی داشتیم چون پرس از بالا می‌کردند یک مقدار شرایط سخت بود ولی خدا را شکر با همکاری همه توانستیم این نتیجه را بگیریم. این نتیجه قابل قبول خودمان نیست. می‌توانستیم راحت‌ ببریم. شانس و موقعیت گل زیادی داشتیم اما نشد.

مدافع تراکتور در مورد اینکه آیا شانس قهرمانی دارند یا خیر گفت: تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

آقاسی راجع‌به اینکه بازیکنان تراکتور به زمین افتادن یکی از بازیکنان سپاهان اعتراض داشتند گفت: چیزی که همه دیدند را اگر بخواهم حرف بزنم زیاد جالب نیست ولی آقای داور می‌توانست بهتر کنترل کند چون خیلی وقت کشی داشتند ولی حتی یک کارت زرد هم به‌خاطر وقت کشی نداد. سه دقیقه وقت اضافه هم که گرفت فکر می‌کنم فقط شش هفت تا تعویض در نیمه دوم داشتیم و داور می‌توانست بهتر عمل کند. اما زیاد حرف نزنم بهتر است.

 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

رایتل

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.