بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

تله کابین یکی از مطرح ترین امکانات موجود در این جزیره به حساب می آید که می تواند تجربه سفر شما به این شهر را تا حد قابل توجهی بهبود ببخشد. جالب است بدانید که مراکز تفریحی ویژه ای همچون تله کابین مخصوص شهر کیش، همراه با یک سری امکانات ویژه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. امروز ما قصد داریم تا چیستی و ویژگی های این ابزار محبوب را زیر ذره بین ببریم. پس با ما همراه شوید.

معرفی اولیه تله کابین کیش

بیایید کارمان را با بررسی چیستی تله کابین کیش شروع کنیم. تله کابین کیش یا تله کابین میکامال، یکی از جدید ترین تفریحات این جزیره به حساب می آید. کیش یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ایران بوده مسئولان همواره در تلاش هستند تا امکانات متنوعی را به این شهر اضافه کنند. به صورت کلی، تله کابین فعالیت خود را از سال 1399 شروع کرد. متاسفانه شروع کار این مجموعه با شیوع ویروس کرونا تداخل داشت و همین مسئله جلوی معرفی درست آن را گرفت.

تله کابین کیش در مرکز خرید میکامال واقع شده است. این مجموعه در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی قرار گرفته و شما می توانید یک منظره فوق العاده را با استفاده از آن مشاهده نمایید. طول این تله کابین برابر با 3 کیلومتر بوده و سطح ارتفاع آن هم تا 30 متر بالا می رود. این تله کابین از 20 کابین مختلف تشکیل شده و هر کابین می تواند تا 8 نفر ظرفیت داشته باشد. وجود تهویه بر اساس نیاز های فصول مختلف سال و پخش موسیقی های زیبا به عنوان مهم ترین ویژگی های این تله کابین به حساب می آیند.

امکانات تله کابین کیش

تا امروز افراد زیادی از ما سوال پرسیده اند که وضعیت امکانات و امنیت تله کابین کیش تا چه حدی است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تله کابین میکامال با استفاده از بهترین تجهیزات امنیتی موجود در بازار تولید شده و خدماتش را در اختیار مشتریان می گذارد. پس هیچ جای نگرانی در مورد سطح امنیت این تله کابین وجود ندارد. جدا از این مسئله، وجود سرویس بهداشتی و پارکینگ و کافی شاپ به عنوان دیگر امکانات این مجموعه به حساب می آیند. طراح محیط داخلی کابین های این تفریح، برند سواروسکی می باشد. با حضور در این تله کابین، شما می توانید از منظره پیش روی خود عکس برداری نمایید. به خاطر داشته باشید که عکاس های حرفه ای در این مجموعه وجود داشته و با پرداخت هزینه اضافی، شما می توانید خدمات آنها را نیز به کار گیرید.

بررسی ویژگی های کلیدی تله کابین در جزیره کیش

همانطور که در قسمت های قبل تر هم گفته شد، تله کابین کیش یک سری ویژگی های خاص را در خود جای داده است. سفر شما با این تله کابین به 18 دقیقه زمان نیاز دارد. اگر شما بلیط خود را به صورت اینترنتی تهیه کرده باشید، دیگر نیازی به انتظار در صف خرید نخواهید داشت. این تله کابین به جدید ترین سیستم های امنیتی مجهز شده و خیال مشتریان را از این بابت راحت می کند. این تله کابین محدودیت سنی نداشته و همه افراد می توانند از آن لذت ببرند.

قوانین حضور در این تله کابین

علاقه مندان به حضور در تله کابین کیش لزوما باید یک سری قوانین خاص را در ذهن خود نگه دارند. عدم توجه به این قوانین روند حضور در تله کابین و استفاده از خدمات این مجموعه را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر خود قرار می دهد.

  • کشیدن سیگار و سایر انواع مواد مخدر در تله کابین ممنوع است.

  • شما باید 10 دقیقه قبل از شروع سانس خود وارد محوطه شوید.

  • ایستادن در کابین یا تکیه دادن به درب ها ممنوع می باشد.

  • پس از سوار شدن شما نباید مانع بسته شدن درب ها شوید.

  • خوردن و آشامیدن در تله کابین مجاز نیست.

  • خانم های باردار و افرادی که مشکل قلبی دارند نباید سوال تله کابین شوند.

معرفی تله کابین کیش

قوانین حضور در تله کابین کیش

قیمت خرید بلیط تله کابین کیش چقدر است؟

در حال حاضر امکان مشخص کردن قیمت خرید بلیط تله کابین کیش به صورت عمومی وجود ندارد. طی بازه های زمانی خاص، هزینه ای که شما باید برای خرید و استفاده از این تله کابین پرداخت نمایید تغییر می یابد. به عنوان مثال، مدیران این مجموعه طی بازه های زمانی ویژه ای همچون عید نوروز نسبت به اعمال تخفیف روی خدمات خود اقدام می نمایند. پس اگر شما هم به دنبال خرید بلیط مخصوص این مجموعه هستید، لزوما باید از بهترین فروشگاه های سوم شخص ایرانی فعال در این زمینه هم استفاده کنید. به کار گیری خدمات برترین مراکز عرضه کننده فعال در زمینه فروش بلیط مخصوص تله کابین نه تنها هزینه هایتان را کاهش می دهد، بلکه می تواند پروسه تهیه این ابزار را نیز برایتان ساده تر نماید.

بررسی راه های ارتباطی با تله کابین کیش

حتما شما هم از خود می پرسید که بهترین راه موجود برای تماس با تله کابین کیش چیست؟ اگر شما در حال حاضر در جزیره کیش قرار دارید، می توانید به میکامال بروید. میکامال یکی از بزرگترین مراکز خرید کیش به حساب می آید که امکانات و تفریحات فوق العاده ای را در خود جای داده است. تله کابین در طبقه چهارم مجتمع تجاری میکامال قرار گرفته و با حضور در این مجموعه شما می توانید نسبت به رزرو بلیط به صورت حضوری اقدام نمایید. البته که برای تهیه بلیط، مراجعه حضوری تنها راه موجود در جلوی پای شما به حساب نمی آید.

علاقه مندان به برقراری ارتباط با تله کابین کیش می توانند از شماره تلفن رسمی این مجموعه هم استفاده نمایند. 074644463011 به عنوان تلفن رسمی این مجموعه معرفی می شود. پس اگر شما هم به دنبال خرید بلیط هستید یا اینکه در مورد روند کار یا ساعات فعالیت این مجموعه سوالی دارید، می توانید هم اکنون با شماره تله کابین میکامال کیش تماس بگیرید. البته، برای خرید بلیط استفاده از سایت های سوم شخص هم می تواند نتایج مطلوبی را در اختیار شما قرار دهد. ساعت کاری این مجموعه صبح ها از 10 تا 12 و عصر ها از 16 تا 18:30 می باشد.

معرفی تله کابین کیش

راه های ارتباط با تله کابین کیش

کلام آخر

همانطور که گفته شد، تله کابین کیش در میکامال واقع شده و یک فرصت تفریحی فوق العاده به حساب می آید. با استفاده از تله کابین در شهر های خاصی همچون کیش، شما می توانید تجربه سفر یا حضور خود در این جزیره را تا حد قابل توجهی ارتقا دهید. به خاطر داشته باشید که این تله کابین خدماتش را هم در اختیار آقایان و هم در اختیار بانوان قرار می دهد. هر تله کابین بین 1 تا 8 نفر ظرفیت دارد. شما می توانید قبل از اقدام برای سفر نسبت به رزرو بلیط خود اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که در حال حاضر، راه های زیادی برای خرید بلیط تله کابین کیش وجود دارد. هر کدام از این روش های خرید بلیط به یک فروشنده خاص متصل هستند. اگر شما هم به خرید بلیط مخصوص این مجموعه علاقه مند هستید، لزوما باید مقداری وقتتان را صرف یافتن بهترین فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه کنید. رزرو بلیط با تعرفه ای معقولانه از بهترین مراکز سوم شخص ایرانی به شما کمک می کند تا هم هزینه هایتان را پایین بیاورید و هم به بازدهی مطلوبی در این زمینه برسید.

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.