هوایش

دسترسی و خرید کالای با کیفیت به خصوص محصولات ساخت ایران در حوزه تاسیسات سرمایش و گرمایش جز تعهدات اخلاقی فروشگاه اینترنتی هوایش می‌باشد از این رو بر آن شدیم تا در این سایت بستری را برای ایرانیان فراهم کنیم تا در ابتدا با جزئیات فنی و مشخصات کلی تجهیزات تاسیسات آشنا شوند ؛ سپس برندهای مختلف را در مقام مقایسه قرار داده و در نهایت یک خرید آگاهانه و موفق در بستری ایمن انجام دهند .

وجه تمایز هوایش با دیگر سایت‌های فروش آنلاین این است که همکاران ما صرفا یک فروشنده نیستند بلکه از مهندسین و فعالان با سابقه در حوزه تاسیسات ساختمان هستند . این دوستان قبل از اینکه فرایند فروش صورت گیرد به زبان ساده تلاش می‌کنند که خریدار را با تمام جزئیات فنی ، معایب و مزایای محصول مورد نظر آشنا کنند که این مورد مهم نیست جز تعهدات اخلاقی سازمان فروش هوایش می‌باشد . سابقه و تجربه ۳۰ ساله مدیران ارشد این مجموعه در زمینه طراحی محاسبه اجرا و فروش تجهیزات تاسیسات آب و آبرسانی ، گرمایش و سرمایش در کنار اخذ نمایندگی از شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی و واردات مرغوب‌ترین کالاهای خارجی از برندهای بزرگ بین‌المللی برای ما و خریداران تداعی کننده شعار حرف اول تاسیسات حرف آخر قیمت می‌باشد .

هوایش نماد اعتبار و امنیت خرید از طریق فضای مجازی است و مبین آن اخذ جواز کسب از اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع است در کنار این نماد الکترونیک ( اینماد ) نیز از ابزارهایی است که می‌توان با خیال راحت از این مجموعه خرید اینترنتی صورت گیرد .

از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت تخصصی این مجموعه می‌توان به گرمایش و موتورخانه‌ مرکزی اشاره کرد . جایی که دیگ‌های چدنی یا بویلرهای فولادی با روشن شدن مشعل شوفاژ به وسیله رادیاتورهای آلومینیومی گرمابخش محیط منازل است و با منبع دوجداره یا منبع کویل‌دار آب گرم مصرفی دائمی و بهداشتی تولید می‌گردد . پمپ‌های شوفاژ سیرکولاتور ، پمپ آب خانگی ، بوستر پمپ آتش نشانی ، پمپ زمینی و انواع دیگر پمپ‌ها نیز در حیطه تخصصی این مجموعه می‌باشد . صنعت تهویه مطبوع و سرمایش که در سال‌های اخیر به واسطه پیشرفت تکنولوژی بسیار متحول شده است نیز از حوزه‌های تخصصی و لاینفک این مجموعه است . از کولر گازی ، داکت اسپیلت ، فن کویل ، چیلر و مینی چیلر می‌توان به پرکاربردترین محصولات در این زمینه اشاره کرد .

پکیج دیواری ، پکیج زمینی ، انواع رادیاتور آلومینیومی و حوله خشک کن را در طول سال جزو پرفروش‌ترین محصولات بازار تاسیسات ساختمان بدانید که در مجموعه هوایش دارای یک واحد فروش مجزاست .