بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :


نصیری:




رییس ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تخلیه بیمارستان ۱۰۰ تخته خوابه گاندی و انتقال آنان به بیمارستان های معین خبر داد.


آتش سوزی در ساختمان در حال بازسازی که هیچ بیماری بستری نبوده رخ داده است/ بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی تخلیه شد


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، علی نصیری، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره حادثه بیمارستان گاندی گفت: این آتش سوزی در ساختمانی که در حال بازسازی بوده صورت گرفته است و هیچ بیماری در آن بستری نبوده است. 

وی با بیان اینکه با این وجود بیماران بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابه گاندی به بیمارستان های معین منتقل شدند، خاطرنشان کرد: بیماران ای سی یو نیز به بیمارستان نزدیک دیگری در حال انتقال هستند و هیچ حادثه ای مردم و بیماران را تهدید نکرده است. 

نصیری ادامه داد: در حال حاضر خود آتش نشانان در حال‌ مهار آتش هستند. تا این لحظه‌ دو مصدوم سطحی آتش سوزی داشتیم و همه عوامل در صحنه حضور دارند. همچنین ۱۰ ایستگاه آتش نشانی در صحنه حضور دارند.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: از شهروندان خواهش می‌کنم شایعه ای را نپذیرند. کار به خوبی در حال انجام است آتش گسترش پیدا کرده و کار سخت است با این‌ وجود شهرداری منطقه ۶ و ستاد مدیریت بحران منطقه ۶ پای کار هستند؛ با اینکه تا این لحظه نیازی به تشکیل ستاد مدیریت بحران حتی در سطح منطقه احساس نشده است. در حال تعامل با مسئولان  علوم پزشکی هستیم و مردم نگران مسئله ای نباشند.



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.