بهترین ۷ سایت خرید گیفت کارت اپل (مناسب ایران) + جزییات

بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

احتمالا جزو کاربران اپل باشید که دنبال بهترین سایت خرید گیفت کارت اپل هستید. در این مقاله ۷ سایت ارائه دهنده‌ی گیفت کارت اپل معرفی شده است که جزو شناخته‌شده‌ترین‌های این حوزه هستند. ۲ تا از سایت‌های خرید گیفت کارت اپل، داخلی نیستند اما به سادگی و از ایران می‌توانید از آن‌ها خرید کنید (روش خرید از آن‌ها ساده و کامل توضیح داده شده است).

در نظر داشته باشید که بهترین سایت خرید گیفت کارت اپل ممکن است برای برخی افراد متفاوت باشد، به عنوان مثال از نظر یک شخص بهترین سایت، سایتی است که ارزان باشد و از نظر شخص دیگر، سایتی بهتر است که تحویل سریع و پشتیبانی خوبی دارد. به همین منظور دلایل انتخاب سایت‌ها را در بخش‌های مربوط به آن توضیح داده‌ایم.

بهترین سایت خرید گیفت کارت اپل

ابتدا به معرفی ۵ سایت ایرانی به عنوان برترین سایت‌های ارائه دهنده گیفت کارت اپل می‌پردازیم که قابلیت خرید ریالی دارند و سپس ۲ سایت خارجی معرفی خواهد شد. در نظر داشته باشید که ترتیب قرار گرفته به معنی اولویت و برتری نیست.

گیفت برگ

گیفت برگ

گیفت برگ در حدود ۲ سال است که در حوزه‌ی گیفت کارت فعالیت می‌کند و از همان ابتدا محصولات گیفت کارت اپل متنوعی را در قالب یک محصول تخصصی ارائه کرده است. در حال حاظر یکی از بهترین سایت‌‌های خرید گیفت کارت اپل محسوب می‌شود. الان که در اواخر سال ۱۴۰۲ هستید ۵ ریجن محبوب از گیفت کارت اپل در این سایت در دسترس است و تعرفه‌های مناسبی دارند.

گیفت برگ تمامی مجوز‌های لازم یک فروشگاه اینترنتی را دارا می‌باشد و گفته: 

ما در گیفت‌برگ کلیه مجوز‌هایی که یک سایت فروشگاهی اینترنتی محصولات دیجیتال باید داشته باشد را دریافت کرده‌ایم. نماد اعتماد از مرکز تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین نشان ملی ثبت از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، که لینک استعلام آن را در مقابل قرار داده‌ایم.

همچنین درباره‌ی خرید گیفت کارت اپل اعلام کرده‌اند که:

تلاش همیشگی ماست تا دلایل انتخاب گیفت برگ برای خرید گیفت کارت اپل و دیگر گیفت کارت‌ها، پرداخت‌های بین‌المللی و بصورت کلی محصولات دیجیتال را افزایش و ارتقا دهیم. پروسه‌ی خرید تا تحویل گیفت کارت Apple آیتونز در گیفت برگ در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود و از طریق پیامک و همچنین ایمیل صورت می‌گیرد. اطمینان از ریجنی که خریداری می‌کنید، از مهم‌ترین نکاتی است که در زمان خرید گیفت کارت اپل باید به آن توجه داشت.

پشتیبانی در مجموعه ی گیفت برگ بصورت ۲۴ ساعته از ۳ روش تلگرام، تلفن تماس دفتر، تلفن تماس موبایل برای موارد ضروری در ساعات غیر کاری و ایمیل می‌باشد.

سایت گیف کارت (gifkart)

این سایت نیز جزو قدیمی‌های حوزه‌ی گیفت کارت‌هاست و نسبتا تنوع زیادی در ریجن‌های گیفت کارت اپل دارد. معرفی مجموعه از زبان سایت :

در ابتدا ، فقط گیفتهای استیمو داشتیم ، واسه همین یه جای کوچیک داخل فست آیتم ( سایت خرید و فروش آیتمهای دوتا2 و سی اس گو ) برامون کافی بود . کم کم هم گیفت کارت هامون کاملتر شد هم کاربرامون بیشتر شد واسه همین دیگه تصمیم گرفتیم یه سایت جدا داشته باشیم و همین شد که گیف کارت بوجود اومد . منظورمون از گیف کارت همون گیفت کارته ولی چون همه بهش میگن گیف کارت و تلفظش اینجوری راحتره ما هم گذاشتیمش گیف کارت .

این وب‌سایت در قسمت پشتیبان یک شماره تلفن ثابت و یک شماره موبایل درج کرده است به همراه پشتیبان آنلاینی که قابلیت گفتگوی آنلاین دارد. همچنین مجوز اینماد توسط این مجموعه اخذ شده است. دلیل انتخاب این مجموعه در لیست بهترین سایت خرید گیفت کارت Apple، تنوع در ریجن‌ها و همچنین قدمت مجموعه می‌باشد.

اِن آی سی گیفت

سایت ان ای سی

این وب‌سایت زیر مجموعه‌ی Apple NIC می‌باشد که بصورت تخصصی در حوزه‌ی محصولات اپل فعالیت دارند و فروشگاه مرکزی و حضوری آن‌ها در مشهد، خیابان دستغیب، نرسیده به چهارراه خیام، روبروی بانک کشاورزی است که امکان مراجعه حضوری دارد ولی از قابلیت خرید حضوری در دفتر تهران صحبتی نشده است.

پشتیبانی در این سایت از طریق شماره تماس و آیدی تلگرام و چت آنلاین انجام می‌شود و شروع فعالیت آن‌ها بصورت فروشگاه حضوری در سال ۱۳۸۷ می‌باشد.

گیفت کارت ۹۸

سایت گیفت کارت ۹۸ یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های ارائه دهنده گیفت کارت است که در بخش گیفت کارت‌های اپل در حال حاظر تنها از ریجن آمریکا پشتیبانی می‌کنند و تنوع قیمتی مناسبی در میان محصولات وجود دارد. پشتیبانی کاربران در این سایت بصورت آیدی تلگرام پیگیری می‌شود از ساعت ۹ الی ۲۳ روزهای شنبه الی پنجشنبه اعلام شده است. همچنین دفتر این مجموعه در اصفهان می‌باشد.

دلیل انتخاب این سایت در میان سایت‌های برتر در حوزه‌ی گیفت کارت اپل، قدمت بالا و رضایت مشتریان می‌باشد.

ایرانیکارت

ایرانیکارت جزو قدیمی‌ترین مجموعه‌های فعال در حوزه‌ی پرداخت‌های ارزی می‌باشد که مدتی پیش محصولات گیفت کارت اپل را به خدمات خود اضافه کرد. فعالیت این وب‌سایت بصورت تخصصی و متمرکز روی گیفت‌کارت‌ها نبوده و در حوزه‌های دیگر پرداخت‌های بین‌المللی، جزو قدیمی‌ترین‌ها به شمار می‌رود.

ایرانیکارت می‌گوید:

ایرانیکارت، اولین گام برای ارائه خدمات را نیاز مخاطبان خود و باز کردن گره مشکلات آن‌ها می‌داند. رویکردها و اهداف ما برای آینده نیز از همین دیدگاه سرچشمه می‌گیرد. هستیم تا کار مفیدی انجام دهیم، برای ایران و برای ایرانی.

Bitrefill

سایت Bitrefill جزو معروف‌ترین و محبوب‌ترین ارائه دهنده‌ی خارجی گیفت کارت و بصورت کلی محصولات دیجیتال است و دلیل معرفی آن در این مقاله که در حال ارائه بهترین سایت برای خرید گیفت کارت اپل هستیم، روش‌های پرداخت مناسبی مثل ارز دیجیتال در این سایت فعال و قابل استفاده است که امکان خرید برای ایرانیان را ممکن می‌سازد. از آنجایی که تنوع فوق‌العاده‌ای در ریجن‌های گیفت کارت اپل در این سایت دیده می‌شود، نام بردن آن در میان بهترین سایت‌های خرید گیفت کارت اپل تقریبا جزو الزامات است.

سایت Bitrefill درباره‌ی خودش می‌گوید:

Bitrefill is a leading crypto e-commerce store that allows users to ‘Live on Crypto’ by purchasing digital gift cards and phone refills with Bitcoin or crypto. We also offer bill payment in specific countries and plan to expand this service to more countries in the future.

تمرکز این وب‌سایت برای ارائه این محصولات با ارز دیجیتال است ولی روش‌های پرداختی دیگری نیز فعال می‌باشد که البته دسترسی به روش‌های دیگر با توجه به تحریم‌ها برای ساکنین ایران تفاوت چندانی ندارد.

Dundle

وب‌سایت Dundle نیز جزو وب‌سایت‌های محبوب خارجی در زمینه‌ی گیفت کارت‌ها و کارت‌های اعتباری پرداخت است که قابلیت خرید با ارز دیجیتال را دارد. دلیل قرار گرفتن این سایت در لیست بهترین سایت‌ خرید گیفت کارت، تنوع بسیار زیاد ریجن‌های گیفت کارت اپل در این سایت است. یکی از ویژگی‌های این وب‌سایت پشتیبانی بسیار قوی و آنلاین آن‌هاست که تقریبا در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شما هستند.

با توجه به گزارش‌هایی که سایت‌های مختلف منتشر می‌کنند، از بین تمام گیفت کارت‌ها، گیفت کارت اپل بیشترین تقاضا را در میان ایرانیان دارد. همچنین اگر عبارت “Most Popular gift cards” را در گوگل جستجو کنید، متوجه رتبه‌ی دوم گیفت کارت اپل در دنیا می‌شوید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا لیست کامل و جامعی از بهترین سایت خرید گیفت کارت اپل در ایران و خارج از ایران معرفی کنیم تا کمکی برای انتخاب سایت خرید گیفت کارت اپل کرده باشیم.

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.