برگزاری نشست فصلی مدیران کل امور روستایی و شوراهای استانداری‌های کشور در استان هرمزگان

بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :






نشست فصلی مدیران کل امور روستایی و شوراهای استانداری‌های کشور در استان هرمزگان برگزار شد.


برگزاری نشست فصلی مدیران کل  امور روستایی و شوراهای استانداری‌های کشور در  استان هرمزگان


 به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، سیدحبیب موسوی مدیرکل امور روستایی استانداری تهران با اشاره به برگزاری نشست فصلی اظهار داشت: در روزهای شنبه و یکشنبه  ۱۷ و ۱۸ دی ماه سال جاری نشست فصلی مدیران کل دفاتر امور روستایی استانداری‌ها با محوریت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به میزبانی استان هرمزگان برگزار شد.

موسوی در این جلسه اظهار داشت: در روز نخست این نشست جلسات کارگروه‌های چهارگانه برگزار و در ادامه نشست مدیران کل با مدیران مرتبط سازمان (دفاتر حراست، پدافند غیرعامل، برنامه و بودجه، نوسازی و تحول اداری، فناوری اطلاعات، منابع انسانی و پشتیبانی و امور فنی ) برگزار و در خصوص مباحث مرتبط بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

وی افزود: سپس نشست مشترک با پست بانک ایران و همچنین نشست مدیران کل استانداری ها با معاون و مدیران کل حوزه معاونت امور دهیاری ها برگزار شد.

مدیر کل امور روستایی عنوان کرد: در روز دوم، در ابتدا نشستی مشترک با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین بانک کشاورزی دایر شد و در پایان ضمن ارائه گزارش جمع بندی کارگروه‌های تخصصی و همچنین گزارش اقدامات قرارگاه جهادی وزارت کشور درباره اجرای طرح تکام نسبت به تشریح اهداف نشست و رویکردهای امور  دهیاری پرداخته شد.



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.