۳۰ درصد از ترافیک با نظم‌بخشی کاسته می‌شود

بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :


در جمع خبرنگاران مطرح شد:




رئیس پلیس راهور فراجا گفت: تلاش می‌کنیم با همه توان با نظم و انضباط‌بخشی به ترافیک، آن را مدیریت کنیم، زیرا با نظم‌بخشی ۳۰ درصد از ترافیک کاسته و از حوادث نیز پیشگیری می‌شود.


۳۰ درصد از ترافیک با نظم‌بخشی کاسته می‌شود


به گزارش خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، صبح امروز (دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲) مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا، با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، سردار مهدی معصوم‌بیگی، رئیس بازرسی کل فراجا، سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی پلیس و جمع دیگری از فرماندهان فراجا و سایر مقامات ارشد لشکری و کشوری در سالن همایش نورالرضا ستاد پلیس راهور کشور در شهرک آزمایش برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی، رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: سردار هادیان‌فر از مدیران لایق و شایسته کشور است و حتما نظام و کشور باید از تجارب ایشان استفاده کنند.

وی افزود: تنها ادعای من در طول سال‌های طولانی خدمت در پلیس راهور این است که تمام مشکلات این حوزه را با پوست و گوشت خودم حس کرده‌ام؛ از وقتی که افسر جزء پلیس راه در یک شهرستان دورافتاده بودم تا زمانی که به سمت‌های مختلف منصوب شدم. مشخص است که شخصی با این ویژگی‌ها باید از اقدامات هیجانی پرهیز کند و برای همه اقدامات، پیوست اجتماعی و همچنین پیوست تاثیر کاهش بر تصادفات را بسنجد.

رئیس جدید پلیس راهور فراجا ادامه داد: برنامه‌های ما ادامه همان کارهای مؤثر قبلی است و همه تلاش و هم و غم ما این است که یک رفتار درست رانندگی را نهادینه کنیم تا کاهش تصادفات را به همراه داشته باشیم.

حسینی با بیان این که مردم امروز از ترافیک‌های سنگین گلایه مند هستند، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با همه توان با نظم و انضباط‌بخشی به ترافیک، آن را مدیریت کنیم، زیرا با نظم‌بخشی ۳۰ درصد از ترافیک کاسته و از حوادث نیز پیشگیری می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقدامات منطقی بتوانیم گفت‌وگوی خوب و منطقی با مردم در حوزه فرهنگ‌سازی ترافیک داشته باشیم.



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.