ابعاد حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان با فوریت بررسی شود

بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :


پورابراهیمی:




نماینده مردم کرمان در مجلس خواستار بررسی هر چه سریع تر ابعاد حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه گلزار شهدای کرمان شد.


ابعاد حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان با فوریت بررسی شود


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: فاجعه ۱۳ دی ماه در چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی دل های همه مومنان و مسلمانان و آزادی خواهان را جریحه دار کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس یازدهم ادامه داد: ما ضمن محکوم کردن این اقدام جنایتکارانه و آرزوی علو درجات برای شهدای گرانقدر حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان برای همه کسانی که در این حادثه دچار مجروحیت شدند آرزوی شفای عاجل داریم و از خداوند متعال می خواهیم به خانواده های داغدیدگان این حادثه صبر عنایت کند.

وی اضافه کرد: در این چند روز اخیر بنده در منازل تعدادی از این عزیزان حاضر شدم، قسم می خورم همه آن ها با تمام توان اعلام می کردند که در مسیر ولایت و رهبری هستند و در مسیر شهدا حرکت می کنند و ما به این ملت افتخار می کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به دکتر قالیباف گفت: روز گذشته نامه ای خدمت شما ارسال کردم و در آن خواستم هر چه سریع تر جلسه ای ویژه و فوق العاده با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور وزرای کشور و اطلاعات و شما تشکیل شود تا ابعاد مختلف این حادثه دردناک که دل های همه ما کرمانی را جریحه دار کرد و همه ما را به غم و اندوه نشانده به صورت ویژه بررسی شود.

وی با بیان اینکه اگر در این مسیر اشکالاتی وجود داشته باید کاملا تبیین شود، افزود: اگر نیاز است در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری برای کرمان اقدامی صورت گیرد باید برای آن تصمیم گیری شود، اگر قصور یا کوتاهی صورت گرفته باید بررسی شود. درخواست ما تشکیل جلسه ویژه و فوق العاده برای بررسی ابعاد مختلف حادثه ۱۳ دی ماه کرمان است که حادثه بسیار تلخی بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ان شاءالله خداوند به خانواده های داغدیده صبر عنایت کند؛ خانواده ای در این حادثه ۸ شهید تقدیم کرده است، زمانی که با پدر خانواده صحبت کردم به من فقط یک جمله گفت، از خانواده ام فقط پسرم مانده که در بیمارستان است. من با دکتر احمدی نژاد رئیس دانشگاه که صحبت کردم از ایشان خواهش کردم که هر چه در توان دارند انجام دهند اما شدت جراحت به حدی بود که به من اطلاع دادند که فرزند ایشان نیز شهید شدند؛ فرزند، همسر، خواهر، ۸ شهید از یک خانواده. درود خدا بر این مردم.

پورابراهیمی تصریح کرد: ان شاءالله به فضل الهی انتقام سختی با تاکیدی که رهبر معظم انقلاب دستور دادند توسط نیروهای ما انجام خواهد شد و دل مردم ما را شاد خواهد کرد، لذا درخواست ما به عنوان نمایندگان کرمان از رئیس مجلس و رئیس جمهور بررسی ابعاد این موضوع با فوریت است. از اعضای کمیسیون امنیت ملی که ۲ روز در کرمان حضور داشتند و از نزدیک حادثه بررسی شد تشکر می کنم.



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.