غذاب علیم در انتظار جنایتکاران حادثه تروریستی کرمان است

بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :


خطیب نماز جمعه تهران:




خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: این شهیدان تابلوی ابدی افتخار شما و ملت ایران هستند و ننگ ابدی بر قاتلا‌ن‌شان که جایگاه‌شان قعر جهنم است. غذاب علیم در انتظار این جنایتکاران است.


غذاب علیم در انتظار جنایتکاران حادثه تروریستی کرمان است


به گزارش خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،،  سید احمد خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با بیان اینکه باید شاکر نعمت‌های خدا باشیم، گفت: بخشی از خطبه نماز جمعه معطوف به خداوند و مباحث توحیدی است. بی تردید مرگ پایان زندگی همه است. هر جا باشید مرگ زمان خودش به سراغ‌تان می‌آید حتی در برج‌های محکم باشید. مرگی که از آن فرار می‌کنید بخواهید و نخواهید سراغ شما می‌آید. نه آن‌هایی که می‌ایستند و نه آن‌هایی که فرار می‌کنند نمی‌توانند از چنگال مرگ فرار کنند.

وی افزود: گاهی انسان تصادف می‌کند. گاهی فرد بدترین مرگ که خودکشی است را برای خودش انتخاب می‌کند. مولا‌امیرالمؤمنین می‌فرمایید بهترین مرگ شهادت است. شهادت بهترین نوع مرگ است.

خاتمی تاکید کرد: به دیگران می‌گویید مرده بگویید اما به شهید مرده نگویید. نگویید فقید. نگویید جایش خالی است، چرا که جای ما پیش شهید خالی است. شهیدان زنده هستند. شما در قفس هستید که نمی‌دانید چه بر شهیدان می‌گذرد.

وی ادامه داد: شهیدان مرده نیستند‌، شهیدان زنده هستند و خدا از آن‌ها پذیرایی می‌کند. آثار شهیدان از بین رفتنی نیست. آن‌ها که در راه خدا به شهادت رسیدند آثارشان از بین رفتنی نیست. از همین‌جا به خانواده شهدای کرمان تبریک می‌گویم که نور شهادت در خانواده شما تابیدن گرفته است. این نور را به کسی نمی‌دهند و به خانواده شهدا می‌دهند.این شهیدان تابلوی ابدی افتخار شما و ملت ایران هستند و ننگ ابدی بر قاتلا‌ن‌شان که جایگاه‌شان قعر جهنم است. غذاب علیم در انتظار این جنایتکاران است.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران  بیان کرد: قلبم عاجز است وقتی می‌بینم ۹ نفر از یک خانواده به شهادت .رسیدند. زنان و کودکان به شهادت رسیدند 



خبر در حال تکمیل می باشد…





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.