بیانیه خانه کارگر در پی حادثه تروریستی کرمان

بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :






خانه کارگر در بیانیه‌ای تاکید کرد: ما کارگران ایران اسلامی مانند همه ملت ایران، دست سربازان و جان بر کفانِ خود را به گرمی می‌فشاریم و حمایت قاطع خویش را از اقدامات عبرت آمیز این عزیزان پیشاپیش ابراز می‌نماییم. ما در برابر این قبیل جنایات متحد بوده و خواهیم بود و در سایه تدابیر فرمانده معظم کل قوا آماده جانفشانی خواهیم بود.


بیانیه خانه کارگر در پی حادثه تروریستی کرمان


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، متن بیانیه خانه کارگر به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًاً بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

آمریکا و اسرائیل، مستکبرین جهانی بار دیگر چهره کریه خود را نمایان کردند و در اوج حقارت، ده‌ها انسان مظلوم و بی‌گناه را به خاک و خون کشید. کودکان، زنان و مردان باوفایی که جهت ابراز ارادت به مسیر نورانی شهداء و آرمان‌های شهیدسرفرازحاج قاسم سلیمانی، در راهپیمایی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها به سمت گلزار شهدای کرمان حضور یافتند که هدف اقدام تروریستی کوردلان وحشی و دست نشانده‌های صهیونیسم بین‌الملل قرار گرفتند. با وجود تکذیب دولت آمریکا و رژیم غاصب قدس در نقش آفرینی در این جنایت آشکار، لیکن این اقدام تروریستی و وحشیانه فقط می تواند حاصل نقشه های شومِ سرویس های خبیث اطلاعاتی، دستها و عوامل ناپیدایِ آنان باشد.

ملت بزرگ ایران برای عزت، استقلال و حاکمیت اسلام، هر بهایی را پرداخت کرده و خواهد نمود. تقدیم صدها هزار شهید برای در اهتزاز ماندن نام مبارک “الله”، مصداقی بارز و عیانگر این اعتقاد راسخ است. هرچند ایمان داریم که بنابر وعده الهی، خبیثان عالم، این بار نیز به اهداف پلید خود نخواهند رسید، لیکن متذکر می‌شویم که کلیه مسؤولین و دست‌اندرکاران دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در قبال قطع این چرخه باطلِ حملات تروریستی، نمی‌بایست لحظه‌ای درنگ کنند. یقیناً این اقدام بزدلانه، بخشی از یک نقشه ی شوم برای تحت الشعاع قرار دادن حمایت‌های بی‌دریغ ملت ایران از مظلومان عالم و یک نوع انتقام کور است.

ما کارگران ایران اسلامی مانند همه ملت ایران، دست سربازان و جان بر کفانِ خود را به گرمی می‌فشاریم و حمایت قاطع خویش را از اقدامات عبرت آمیز این عزیزان پیشاپیش ابراز می‌نماییم. ما در برابر این قبیل جنایات متحد بوده و خواهیم بود و در سایه تدابیر فرمانده معظم کل قوا آماده جانفشانی خواهیم بود.

در پایان لازم می‌دانیم شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج)، رهبر حکیم و مقتدر ایران اسلامی، ملت آزاده ایران عزیز به ویژه اهالی شهید پرور کرمان و خانواده‌های شهدا و جانبازان، تبریک و تسلیت عرض نماییم.

 

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران

 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.