این عملکرد باید در مدارس تدریس شود.

بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :






یورگن کلوپ به قدری تحت تأثیر عملکرد تیم خود در برابر نیوکاسل یونایتد قرار گرفت که می‌گوید باید برای سال‌های آینده در مدارس مطالعه شود.


کلوپ پس از پیروزی مقابل نیوکاسل: این عملکرد باید در مدارس تدریس شود.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، لیورپول 4-2 نیوکاسل را در آنفیلد شکست داد، 34 شوت زد و بالاترین گل مورد انتظار (xG) را به نام خود ثبت کرد، 7.27. بیش از هر تیمی در یک بازی لیگ برتر از زمانی که چنین اطلاعاتی از 2010/11 قابل دسترس است.

کلوپ می‌گوید برد لیورپول حاصل ضد پرسینگ آنها بود. همچنین سخت‌کوشی و تلاش در قالب تیم برای به دست آوردن توپ در یک سوم دفاعی حریف بلافاصله پس از از دست دادن مالکیت و کمک به حفظ حملات پس از حمله در نیمه حریف را عامل مهمی برای این نتیجه دانست.

کلوپ درباره این بازی گفت: 

این یک بازی فوق‌العاده از سمت ما بود. عملکرد دروازه‌بان حریف و همچنین بازیکنان خودمان باعث شد که اختلاف زیاد نشود.

این یک بازی فوق العاده بود. من جنبه های زیادی از آن را دوست داشتم. یک بازی باورنکردنی، یک جو باورنکردنی. ضد پرس هوشمندانه ‌ای که باید در مدارس تدریس شود. باید دوباره بازی را دید.

در این مسابقه لیورپول صاحب دو ضربه پنالتی شد که محمد صلاح در اولی ناکام و در دومی موفق بود. یورگن کلوپ که در هنگام به ثمر رسیدن پنالتی دوم رو به هواداران ایستاده بود، در این باره گفت:

وظیفه من کمک کردن است. پنالتی اول را دیدم و احساس کردم شاید دلیل از دست رفتنش نگاه کردن من بوده، پس رو به هواداران ایستادم تا آنها را ببینم. 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.