بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :


مشاور وزیر در امور زنان و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت:




نیروی انسانی معتقد به باورهای انقلاب اسلامی با روحیه جهادی، متعهد، متخصص و اهل تعامل از ویژگی‌های اساسی چشم‌انداز مطلوب حوزه زنان است.


حضورمان در حوزه امور زنان باید با روحیه انقلابی باشد


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عاطفه سادات مدبر نژاد در گردهمایی آموزشی تبیینی کارشناس مسئولان و کارشناسان امور زنان آموزش و پرورش سراسر کشور گفت: نگاه زن باید نگاهی مبتنی بر نگاه امامین انقلاب باشد، همان طور که در تعالیم اسلامی و سیره نبوی هم زن موجب کمال خلقت است. 

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که در هر میدانی که بانوان مسئولانه وارد شدند، پیشرفت در آن میدان چند برابر خواهد شد، افزود: در کنار این حضور مسئولانه روحیه انقلابی نیز لازم است و به فرموده حضرت امام خامنه‌ای «برای تحول آموزش و پرورش روحیه انقلابی لازم است» لذا ما به عنوان متولیان اصلی حوزه امور زنان در آموزش و پرورش وظایف سنگینی بر عهده داریم و باید حضورمان در این حوزه مسئولانه و با روحیه انقلابی باشد. 

مشاور وزیر در امور زنان و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت گفت: بدون شک نیروی انسانی معتقد به باورهای انقلاب اسلامی با روحیه جهادی، متعهد، متخصص و اهل تعامل از ویژگی‌های اساسی چشم‌انداز مطلوب حوزه زنان است. 

مدبر نژاد گفت: همانطور که حضرت امام خامنه‌ای فرمودند اول چشم انداز، بعد کار، تا چشم‌انداز برای خود تعریف نکنیم هیچ کار درستی صورت نخواهد گرفت. همه‌اش روزمرگی است، بعد از اینکه چشم‌انداز تعریف کردیم، اگر برنامه ریزی نکنیم کار بی برنامه به سامان نخواهد رسید و بعد از برنامه ریزی اگر همت نکنیم تلاش نکنیم به مقصد نخواهیم رسید. 

وی اضافه کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اسناد بالادستی و در راستای ماموریت ابلاغی وزیر آموزش و پرورش و با توجه به اینکه برنامه ریزی و تعیین راهبرد از الزامات مدیریت موفق است، امور زنان وزارت آموزش و پرورش مسائل اولویت دار این حوزه را احصا نموده است و با حمایت مقام عالی وزارت و همراهی شما بزرگواران در این راستا گام خواهیم برداشت.



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.