بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

تحقیقات بسیار زیادی انجام شده که نشان می‌دهد دکوراسیون در مکان‌های اداری و تجاری بسیار مهم و حائز اهمیت است. در واقع می‌توان گفت دکوراسیون باید به گونه‌ای باشد که کارمندان در عین برقراری ارتباط موثر با سایر همکاران یک فضای کاملا خصوصی برای اهداف کاری خود داشته باشند. طراحی فلت یا باز یکی از محبوب‌ترین سبک‌های دکوراسیون است که امکان برقراری ارتباط مفید را بین کارمندان فراهم می‌کند. این سبک طراخی برای واحدهای اداری امروزه بسیار پرطرفدار است و دلیل آن هم مزایای بی شمار آن است که در این بخش می‌خواهیم به بررسی آن بپردازیم.

مزایای دفتر اداری فلت یا باز

طراحی داخلی دفتر اداری فلت دارای یک سری مزایا است که نباید از آن غافل شد. از مهم‌ترین مزایای این سبک طراحی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعامل و همکاری: یک فضای باز به شما امکان می‌دهد تا با همکاران خود با تعامل بیشتری همکاری کنید.
  • سادگی اجرا: برای راه‌اندازی یک دفتر باز، نیازی به هزینه‌های ساخت و تجهیز بالا ندارید و با هزینه کمتری می‌توانید شروع کنید.
  • امکان ایجاد تغییر در سبک طراحی: این امکان برای شما فراهم است تا هر زمان که می‌خواهید در سبک طراحی خود تغییرات دلخواهی ایجاد کنید.
  • زیبایی بیشتر: با کمک این سبک طراحی شما می‌توانید یک دکوراسیون بهتر و زیباتر داشته باشید.
  • ایجاد یک فضای ساکت و آرام: طراحی فلت به کارمندان این امکان را خواهد داد تا یک فضای کار بسیار ساکت و آرام برای خود بسازند و بتوانند با تمرکز بیشتر اهداف کاری خود را دنبال کنند.

 

المان‌های مورد نیاز برای طراحی داخلی دفتر اداری فلت

جهت طراحی داخلی دفتر اداری فلت به یک سری المان‌ها نیاز دارید که باید با شناخت کافی جهت تهیه انها اقدام کنید. در این بخش به معرفی و بررسی تجهیزات ضروری در دکوراسیون دفتر کاری فلت میپردازیم.

موکت اداری یا کفپوش مناسب

موکت اداری یا کفپوش اداری یک نوع پوشش کف است که اغلب در محیط‌های اداری و تجاری استفاده می‌شود. این کفپوش‌ها نه تنها به زیبا کردن دکوراسیون کمک می‌کنند بلکه باعث می‌شود تا ایمنی در فضای کار بالا رود. در واقع می‌توان گفت این پوشش از مقاومت بالایی نسبت به موکت‌های معمولی برخوردار است و مانع ایجاد سر و صدا در هنگام راه رفتن می‌شود. همچنین تمیزکردن آن نیز بسیار آسان می‌باشد.

پارتیشن‌های شیشه‌ای برای تفکیک فضا

در طراحی دکوراسیون فلت سعی می‌شود از حداقل فضا بیشترین استفاده شود. همین موضوع باعث می‌گردد تا از پارتیشن‌های شیشه‌ای برای تفکیک فضا استفاده کنند. جالب است بدانید که این پارتیشن‌ها وسیله‌ای برای جداسازی فضا و ساخت اتاق‌های اضافه بدون استفاده از فرایند ساخت و ساز است که در عین زیبایی و جذابیت به ساخت یک فضای آرام و خصوصی کمک می‌کند.

پارتیشن‌های شیشه‌ای عایق صوتی و حرارتی خوبی هستند و باعث می‌شود تا شما بتوانید به راحتی یک فضای کاملا خصوصی برای پیشبرد اهداف تجاری خود بسازید. از جمله مزایای دیگر این نوع پارتیشن ها استفاده حداکثری از نور طبیعی در محیط است که دفتر کار شما را بزرگ تر و دلباز تر نشان می‌دهد.

Picture2

پرده زبرا برای پارتیشن‌های اداری و پنجره‌ها

پرده زبرا یکی از بهترین پرده‌ها برای استفاده در محیط‌های تجاری محسوب می‌شود که به دلیل کیفیت بالا توانسته بسیار مورد توجه قرار گیرد. این پرده که از جنس پارچه‌های کتانی، پلی استر و یا ترکیبی از این مواد ساخته می‌شود، استحکام بالایی دارد و می‌تواند زیبایی فوق‌العاده‌ای به محیط بخشد.

جالب است بدانید که در طراحی دکوراسیون فلت از این پرده برای پوشاندن پنجره‌ها و پارتیشن‌های اداری استفاده می‌شود.

مبلمان اداری مناسب

مبلمان اداری مجموعه‌ای از امکانات و وسایل مبلمانی تشکیل است که برای استفاده در محیط‌های اداری و تجاری طراحی شده‌اند. این مجموعه شامل انواع صندلی‌ها، مبلمان اداری، میز کامپیوتر، میزهای نهار خوری، میزهای جلسه و تجهیزات دیگر مانند کمد و کشو می‌شود.

جالب است بدانید که در هنگام طراحی سبک مبلمان اداری به عواملی مثل راحتی، ارگونومی، استحکام و استانداردهای ایمنی نیز توجه می‌شود. از این مجموعه تجهیزات با هدف ایجاد فضای کاری مناسب و خصوصی، حفظ سلامتی کارکنان، افزایش کیفیت کار و کاهش خستگی استفاده می‌شود.

Picture3

آذرخش دکور

این مطلب توسط مجموعه آذرخش دکور تهیه شده است که در آن به بررسی طراحی داخلی دفتر اداری فلت پرداختیم. مجموعه آذرخش دکور نماینده فروش و عامل پخش بسیاری از برندهای تجهیزات دکوراسیون داخلی ایرانی و خارجی است که محصولات آنها را به قیمت درب کارخانه عرضه می‌کند. از جمله محصولات این مجموعه می‌توان به انواع پارکت چوبی، پارکت لمینت، کفپوش پی وی سی، انواع کاغذ دیواری و پوستر، آینه های دکوراتیو، ترمووال، چمن مصنوعی، موکت و …اشاره کرد.

از مزایا مجموعه آذرخش دکور در اختیار داشتن یک تیم نصب و اجرای مجرب و حرفه است که باعث می‌شود خیالتان از زمان بندی اجرا، گارانتی و نصب صحیح تجهیزات راحت باشد. این مسئله تاثیر بسیاری در طول عمر مفید تجهیزات دارد که باید آن را در نظر بگیرید.

چنانچه نیاز به خرید تجهیزات دکوراسیون داخلی اداری، موکت اداری، کفپوش اداری، پارتیشن اداری، و سایر تجهیزات دکوراسیون داخلی را دارید، میتوانید به وب سایت این مجموعه به آدرس Azarakhshdecor.com مراجعه فرمایید. این مجموعه امکان خرید اقساطی تجهیزات دکوراسیون داخلی را برای مشتریان خود فراهم کرده است که ضمن خرید مطمئن با قیمت مناسب امکان پرداخت شرایطی را نیز داشته باشند.



پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.