بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :


مدیرعامل شرکت توسعه فناوری پلاسما اعلام کرد:




مدیرعامل شرکت توسعه فناوری پلاسما در مراسم افتتاح نخستین کلینیک زخم بیمارستان شهید مفتح ورامین گفت: امروز یکی از دغدغه‌های خانواده‌های ایرانی، بیماری دیابت است که با استفاده از فناوری پلاسما و در صورت آغاز به موقع درمان، مانع قطع عضو این بیماران خواهیم شد.


جلوگیری از قطع عضو بیماران دیابتی با بهره‌گیری از فناوری پلاسما / هزینه کم استفاده از پلاسما در درمان زخم‌ها


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، مهدیه بختیاری، مدیرعامل شرکت توسعه فناوری پلاسما در حاشیه مراسم افتتاح نخستین کلینیک زخم بر پایه فناوری پلاسما در بیمارستان شهید مفتح ورامین که با حضور محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی انجام گرفت، اظهار کرد: فناوری پلاسما به عنوان حالت چهارم ماده در توالی حالات جامد، مایع و گاز قرار داشته و دارای کاربردهای فراوانی در زندگی روزمره مردم است.

وی افزود: خوشبختانه با حمایت‌های ریاست محترم سازمان انرژی اتمی ایران توانستیم این فناوری را که در کشور به شکل یکسری مقالات علمی استخراج می‌شد در حوزه‌های متفاوت زندگی مردم وارد کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نخستین کلینیک تخصصی درمان زخم با استفاده از فناوری پلاسما در بیمارستان شهید مفتح ورامین، گفت: امروز شاهد اتفاق خوبی در ورامین بودیم به‌طوری‌که نخستین کلینیک زخم کشور براساس فناوری پلاسما افتتاح شد. این اتفاق برای ما خوشحال کننده است زیرا امروز یکی از دغدغه‌های خانواده‌های ایرانی بیماری دیابت است.

بختیاری ادامه داد: یک بیماری فراگیر که به دنبال آن زخم‌های دیابتی و قطع عضو فراوانی در میان بیماران جامعه پدیدار شده است. خوشبختانه با استفاده از این فناوری و در صورتی که درمان به موقع آغاز شود، مانع از قطع عضو این بیماران خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت توسعه فناوری پلاسما افزود: استفاده از پلاسما این امکان را به خانواده‌های درگیر بیماری دیابت می‌دهد تا با هزینه‌ای کم در کنار سایر روش‌های نوین که روش‌های بسیار پرهزینه‌ای هستند، در خدمت جامعه و بشر باشد. 

وی در پایان گفت: دغدغه شرکت توسعه فناوری پلاسما به عنوان عضو کوچکی از خانواده سازمان انرژی اتمی ایران این است که با رصد نیازهای جامعه به حل معضلات مردم بپردازد که یکی از آن‌ها ارتقای سطح زندگی در حوزه سلامت خواهد بود.



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر


منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.