بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :




در یک بازه زمانی همه خودرو‌ها نیاز به تعویض لوازم یدکی را پیدا خواهند کرد و خودرو بسترن هم مانند تمام خودرو‌های دیگر نیاز به قطعات یدکی دارد که باید برای تهیه این قطعات به فروشگاه‌های معتبری مراجعه کنید که در از نظر قیمت، کیفیت بالا و اورجینال بودن لوازم یدکی بسترن مطمئن باشید. شما می‌توانید با خرید از نمایندگی‌های معتبر و فروشگاهاهی با تجربه قطعات یدکی بسترن را تهیه کنید.

 

 

کمپانی فاو

شرکت فاو موتوراولین و بزرگ ترین شرکت تولید کننده خودرو در چین است که با همکاری فولکس واگن ، آئودی ،مزدا و جنرال موتورز به تولید بیشتر از 3 میلیون دستگاه در سال رسید .خودرو بسترن الگو برداری شده از خودروهای فولکس واگن می باشد. در بازار فعلی خودروهای چینی مدل های  بسترن b50f،  b50و b30عرضه می شود.

52

خودروی بسترن b50f

خودروی بسترن b۵۰f مدل فیس لیفت شده بسترن b۵۰ می‌باشد که در سال ۲۰۰۹ وارد بازار ایران شد. بسترن b۵۰ یک تجربه ناموفق از بهمن خودور بود که تولید آن در سال ۱۳۹۳ بعد از توقف تولید در کمپانی فاو در ایران هم متوقف شد. این خودرو به دلیل ظاهر قدیمی و بازده کم پیشرانه و مصرف سوخت بالا مورد استقبال قرار نگرفت و کمپانی فاو با تغییراتی در ظاهر و بخش موتوری نسخه جدید آن را به بازار عرضه نمود. بسترن b۵۰f با همکاری موسسسه طراحی ایتال دیزاین شکل گرفته است و از نظر ظاهری با دیگر خودرو‌های چینی متفاوت طراحی شده است. از نگاه بیننده جذاب و لوکس به نظر می‌رسد. بسترن b۵۰f مجهز به پیشرانه ۱.۸ لیتری می‌باشد که نیرویی معادل ۱۴۲ اسب بخاردر ۶۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاوری ۱۷۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه تولید و از طریق یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

از انواع لوازم یدکی بسترن  b50f می توان به مواردی همچون چراغ جلو و عقب، رینگ و پیستون، مخزن آب، دیاق، واشر سرسیلندر سپر جلو و عقب و لوازم مورد نیاز بدنه اشاره کرد.

مشخصات فنی b50f

 

موتور 4سیلندر 16 سوپاپه و حجم 8.1 لیتر

تنفس طبیعی

حداکثر قدرت 142 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه

گشتاور تا حداکثر 172 نیوتن­متر در 4000 دور در دقیقه

6 دنده خودکار

انتقال نیرو از طریق دیفرانسیل جلو

مصرف سوخت :ظرفیت 58 لیتر

آلایندگی یورو 4

در هر 100 کیلومتر مسافت، 8 لیتر سوخت مصرف می­کند.

مسافت پیمایش آن 725 کیلومتر است.

امکانات

 

سیستم صوتی MP3 همراه با 6 بلندگو و با قابلیت کنترل از روی فرمان

تهویه اتوماتیک

چراغ­های جلو و عقب مه­شکن

دارای سنسور پارک روی سپر عقب

آینه­های جانبی به­صورت برقی و دارای گرم­کن

نشانگر دمای داخل و خارج از کابین

قطب­نما

سیستم شیشه­ها به­صورت برقی

4 عدد کیسه هوا

مجهز به دزدگیر و سیستم ضد سرقت

ترمزهای عقب و جلو دیسکی

53

خودروی بسترن b30

خودروی بسترن b۳۰ تا مدت زمان زیادی تحت لیسانس آلمانی‌ها بود، اما بعد از مدتی شرکت فاو حق امتیازش را خریداری کرد. موتوراین خودرو توسط بزرگترین شرکت به نام فولکس واگن در جهان طراحی و تولید شده که در نمونه‌های جتا بازار چین نصب شده است. در واقع تأمین کننده‌های قطعات بسترن بی۳۰ و فولکس واگن جتا در بسیاری از اجزا نظیر موتور و سیستم تعلیق و سیستم‌های برقی و … یکسان می‌باشد. گیربکس ۶ سرعته بسترن ساخت کمپانی AISIN ژاپن می‌باشد وهمان کد گیربکسی است که در b۵۰f می‌باشد و بسیاری از کمپانی‌ها از قبیل هیوندای و تویوتا از این کد گیربکس استفاده می‌کنند. قاب و بدنه بسترن بی۳۰ با پنل‌های ۳H تقویت شده که این امر باعث عملکرد ایمن‌تر در تصادفات می‌شود. طراحی بسترن B۳۰ در نمای جلو، چهره بروز و چراغ‌های خشنی دارد. چراغ‌های جلو پنجره بزرگ با خطوط کرومی افقی، چراغ‌های مخصوص روز که در دو طرف سپر پایینی قرار گرفته‌اند و چراغ‌های کشیده و تعبیه چراغ‌های روزهمگی نمای جلویی بسترن B۳۰ را خوب و جوان‌پسند تداعی کرده‌اند.

از انواع لوازم یدکی بسترن b30 می توان به مواردی همچون چراغ جلو و عقب، رینگ و پیستون، شاتون ، دسته موتور ، رادیاتور آب و کولر ، مخزن آب، دیاق، واشر سرسیلندر سپر جلو و عقب و لوازم مورد نیاز بدنه اشاره کرد.

مشخصات فنی b30

=موتور: ۴ سیلندر خطی

=حداکثر قدرت: ۱۰۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه

=حداکثر گشتاور: ۱۵۵ نیوتن متر در ۳۶۰۰ دور در دقیقه

=حجم موتور: ۱۵۹۸ سی سی

=تعداد سوپاپ ۱۶

=جعبه دنده:گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک Aisin

=شتاب ۰ تا ۱۰۰: ۱۲ ثانیه

=حداکثر سرعت: ۱۸۰ کیلومتر در ساعت

= وزن خالص: ۱۲۷۰ کیلوگرم

=فاصله محور: ۲۶۳۰ میلیمتر

=ابعاد و نوع چرخ‌های جلو و عقب r۱۶

امکانات ایمنی وآپشن‌های خودرو b۳۰

=سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC

=سیستم ترمز ضد قفل ABS

=توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD

=سیستم کمکی نیروی ترمز BA

=سیستم کنترل کشش TCS

=سیستم کنترل حرکت در سربالایی HHC

=فرمان الکتریکی EPS

=نمایشگر لمسی ۷ اینچی با رزولوشن ۸۰۰*۴۰۰

=سیستم رهیاب (GPS) شامل نقشه کامل ایران

=نمایش سرعت و میزان حداکثر سرعت در جاده‌ها

=نمایش دوربین دید عقب

=قابلیت کنترل مالتی مدیا با استفاده از کلید‌های روی فرمان

=آینه‌های جانبی برقی به همراه گرمکن

=چراغ‌های قابل تنظیم جلو

= سیستم تهویه مطبوع

=کیسه هوای راننده و سرنشین جلو

=مجهز به قفل مرکزی و سیستم ضد سرقت ایموبلایزر

= سیستم یادآور کمربند برای صندلی‌های جلو

=سیستم جلوگیری از برخورد با مانع حین بالا رفتن شیشه راننده

=گرمکن شیشه عقب

=بسته شدن شیشه به صورت تک لمسی

نکات مهم برای خرید لوازم یدکی بسترن :

در حال حاضر نمونه­های اصل و تقلبی بسیاری را در بازار مشاهده خواهید کرد که در صورت تهیه قطعات تقلبی، ممکن است آسیب­های بیشتری را به خودروی خود وارد کنید.

 

معمولا برای خرید خودروهای خارجی هزینه زیادی را صرف می­کنید. بنابراین مهم­ترین مسئله در زمان انجام تعمیرات آنها، پیداکردن قطعات باکیفیت است.

 

با توجه به این­که مدل­های مختلفی از خودروهای بسترن در بازار وجود دارد، در هنگام خرید قطعات باید اطلاعات مربوط به مدل مورد نظر را در اختیار داشته باشید.

 

نکته اصلی در هنگام تهیه لوازم یدکی بسترن دسترسی به یک فروشگاه معتبر است که دارای قطعات اصل و باکیفیت باشد.

 

در حال حاضر بسیاری از افراد برای سهولت در امر خرید، تمایل به خرید اینترنتی لوازم یدکی بسترن دارند.

فروشگاه یدکی دادگر با سابقه واردات و عرضه قطعات یدکی بسترن با برند اصلی شرکت و پخش انواع  قطعات یدکی خودروهای چینی با  قیمت مناسب و پاسخگویی سریع خدمتگزار مشتریان محترم خود می باشد .یدکی دادگر قطعات یدکی بسترن را در دسته های موتوری ، بدنه و جلوبندی به سراسر کشور به فروش می رساند.این فروشگاه در زمینه  فروش لوازم یدکی خودروهای چینی از جمله هایما، اچ سی کراس ، چانگان ، ام جی ، آریو ، سابرینا و تیوولی با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۱۲۸۳ و ۰۹۱۹۰۴۰۰۰۴۲  پاسخگوی شما عزیزان می باشد. .



پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.