بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

خرید لوازم یدکی اچ سی کراس


با توجه به خارجی‌بودن این ماشین، یکی از نگرانی اصلی افراد موقع خرید آن، عدم دسترسی آسان به لوازم یدکی اچ سی کراس است.


شرکت چاینیز یدک از سال 1397 اقدام به واردکردن قطعات یدکی اصل و استاندارد این خودرو و خودروهای مشابه کرده، ازاین‌رو در این سال‌ها بسیاری از نیازهای دارندگان اچ‌سی کراس و بسیاری از دیگر از ماشین‌های خارجی رفع شده است.


شما می‌توانید انواع لوازم یدکی خودرو اس‌جی پلاس را از این فروشگاه به‌صورت آنلاین خریداری کنید. پشتیبانی 24 ساعته، ضمانت اصالت کالا و قیمت معقول و مناسب محصولات از ویژگی‌های چاینیز یدک است.


 


کمیاب‌بودن لوازم یدکی اچ‌ سی کراس یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی است که قصد خرید این ماشین را دارند.


خودروهای شرکت چینی دانگ فنگ سالهاست که در ایران عرضه می‌شوند و در این مدت توانسته‌اند به محبوبیت بالایی دست یابد. اچ‌سی کراس هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ ظاهری بسیار قوی طراحی و تولید شده­است اما قطعات این ماشین نیز مثل سایر ماشین‌های چینی به‌راحتی پیدا نمی‌شوند.


با این حال اگر به این خودرو علاقه دارید یا هم‌اکنون یکی از دارندگان خودروی اچ‌سی کراس هستید، نگران نباشید.


در این مطلب قصد داریم فروشگاهی را به شما معرفی کنیم که بتوانید تمامی قطعات یدکی اچ‌سی کراس را به‌راحتی از آن خریداری کنید.


899


خودرو اچ‌سی کراس


اچ‌سی کراس اولین ماشین شهری تولیدشده توسط دانگ فنگ است که در سال 95 و با تبلیغات خبری گسترده و امکانات جذاب و ویژه عرضه شد. برای ساخت این خودرو که در دسته کراس‌ اورها قرار دارد، از موتور تیو 5 با قدرت 105 اسب بخار استفاده شده و جعبه خودکار 4 سرعته 16سوپاپ در آن به‌کار رفته است.


حداکثر سرعت این خودرو 183کیلومتر بوده و استاندارد امنیت دارد. ظرفیت باک آن 51 لیتر و مصرف سوخت ترکیبی آن برای هر 100کیلومتر 7 لیتر است.


برخی از ویژگی‌های این خودرو به صورت زیر است:


  • ترمز‌های خوب و دارای سیستم ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیرو EBD
  • باربند روی سقف
  • 4 عدد کیسه هوای جلو و جانبی برای ایمنی بیشتر سرنشینان
  • مجهزبودن به سان­روف برقی
  • دوربین دید عقب
  • مشابه‌بودن برخی از قطعات آن با پژو و رانا


امکانات رفاهی خودرو اچ‌سی


  • صندلی‌های تاشو عقب
  • صفحه نمایشگر مرکزی کوچک
  • داشتن فضای کافی برای سرنشینان به‌خصوص در صندلی عقب
  • سیستم نویگیشن و تهویه مناسب


لوازم یدکی اچ سی کراس را از کجا خریداری کنیم؟


خرید لوازم یدکی خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است. چراکه به‌طور مستقیم با سلامت و ایمنی سرنشینان ارتباط دارد. استفاده از لوازم یدکی تقلبی و بی‌کیفیت، می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری را ایجاد کند.


با توجه به اهمیت این موضوع باید بدانیم که زمان خرید لوازم یدکی، باید چه نکاتی را مد نظر قرار دهیم؟ در ادامه به مواردی که باید هنگام خرید قطعات اچ سی کراس در نظر بگیرید، اشاره می‌کنیم.


اصالت لوازم یدکی اچ سی کراس


لوازم یدکی تقلبی و فیک شاید قیمت کمتری داشته باشند و به‌نظر برسد که مقرون به‌صرفه‌تر هستند اما در واقع، علاوه‌بر اینکه ممکن است سلامت و ایمنی شما را به‌خطر بیندازند، زودتر خراب می‌شوند و هزینه نگهداری ماشین شما را بیشتر می‌کنند.


از طرف دیگر، اختلال در عملکرد یکی از قطعات ماشین، باعث ایجاد مشکل در عملکرد قطعات دیگر می‌شود. بنابراین در نهایت شما هزینه بیشتری را پرداخت خواهید کرد.


به­همین دلیل در اکثر مواقع توصیه می­شود که افراد هنگام خرید قطعات اچ سی کراس، بدون اطمینان از اصالت کالا، اقدام به­خرید آن نکنند. در مورد نحوه تشخیص اصالت لوازم یدکی، باید گفت بهترین روش، خرید از یک فروشگاه معتبر و باسابقه است که اصالت کالاها را تضمین می‌کند.


برخی از افراد فکر می‌کنند خرید لوازم یدکی گران به‌معنای اصل‌بودن آن است. در حالی که بعضی از فروشندگان، لوازم یدکی و قطعات تقلبی را به قیمت کالای اصلی به‌فروش می‌رسانند تا خریدار اصالت آن را باور کند.


قیمت مناسب لوازم یدکی اچ سی کراس


برندهای متنوعی در ایران لوازم یدکی اچ سی کراس را به‌­فروش می‌رسانند و انتخاب بهترین برند ممکن است برای شما کمی گیج‌کننده باشد.


این نکته را در نظر بگیرید که لوازم یدکی اچ سی کراس اصل، قیمت مناسب و معقولی دارند. به لوازم یدکی که با قیمت خیلی گران یا خیلی ارزان عرضه می‌شوند، اعتماد نکنید.  اگر لوازم یدکی را از واردکنندگان مستقیم آن خریداری کنید، قیمت ارزان‌تری خواهد داشت. چراکه واسطه حذف می‌شود.


فروشگاه معتبر لوازم یدکی


یکی از مواردی که به‌تنهایی می‌تواند خیال شما را در مورد خرید لوازم یدکی اصل و با قیمت مناسب راحت کمد، خرید از یک فروشگاه معتبر است. فروشگاهی که علاوه‌بر عرضه لوازم یدکی اصل و با قیمت مناسب، خدمات دیگری مثل مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش مناسب را به مشتریان ارائه بدهد.


همچنین لازم نیست برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز خود به فروشگاه‌های زیادی سر بزنید. بلکه می‌توانید به‌صورت اینترنتی اقدام به خرید آن کنید.


فروشگاه‌های معتبری از جمله چاینیز یدک وجود دارد که لوازم یدکی خودروهای مختلف را به‌صورت اینترنتی به‌فروش می‌رساند و خریداران می‌توانند به سایت این فروشگاه‌ها مراجعه کرده و قطعات مورد نیاز خود را بعد از مطالعه و بررسی مشخصات آن خریداری کنند.


خرید لوازم یدکی خودرو از فروشگاه چاینیز یدک


هر کجای ایران که باشید، می‌توانید لوازم یدکی اچ سی کراس و خودروهای شرکت‌های دیگری مثل برلیانس، هایما، چانگان، اریو، سابرینا، تیوولی، ام جی و کوپا ریگان را از فروشگاه چاینیز یدک خریداری کنید.


این فروشگاه از سال 1397 فعالیت خود را در زمینه واردات لوازم یدکی خودروهای چینی آغاز کرد و در این سال‌ها با واردات قطعات باکیفیت و اصل، نیاز مشتریان را در لوازم مربوط به بدنه، جلوبندی و موتوری را پاسخ داده است.


با این مجموعه این امکان برای شما وجود دارد که به آرشیوی از کلیه لوازم یدکی و قطعات خودروها با استانداردهای بالا دسترسی داشته باشید.


علاوه‌بر این تمامی موارد گفته‌شده برای خرید لوازم یدکی را می‌توانید با فروشگاه چاینیز یدک تجربه کنید. این مجموعه پشتیبانی 24 ساعته دارد و در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید برای ثبت سفارش یا دریافت مشاوره رایگان اقدام کنید.


برای دریافت مشاوره کافی است با شماره تماس‌های درج‌شده در سایت چاینیز یدک تماس بگیرید.


برخی از قطعات و لوازم یدکی اچ سی کراس موجود در فروشگاه عبارت‌اند از: چراغ جلو چپ و راست، کنیستر بنزین، یونیت ایربک، سنسور کیلومتر، توری سپر جلو، چراغ خطر روی ستون، قاب پروژکتور، اکسل عقب، رام زیر موتور، جلو پنجره، راهنما آینه، آرم رینگ اچ، منبع انبساط و سنسور سپر عقب و گلگیر جلو.


سایر تجهیزات و لوازم را می‌توانید در سایت چاینیز یدک مشاهده کنید.


675


جمع‌بندی


اچ‌سی کراس یکی از خودروهای شرکت چینی دانگ‌فنگ است که طرفداران زیادی در ایران دارد. این خودرو هم از لحاظ فنی و هم از نظر زیبایی از کیفیت بالایی برخوردار است. به‌همین جهت افراد زیادی به خرید این خودرو تمایل دارند.


با توجه به خارجی‌بودن این ماشین، یکی از نگرانی اصلی افراد موقع خرید آن، عدم دسترسی آسان به لوازم یدکی اچ سی کراس است.


شرکت چاینیز یدک از سال 1397 اقدام به واردکردن قطعات یدکی اصل و استاندارد این خودرو و خودروهای مشابه کرده، ازاین‌رو در این سال‌ها بسیاری از نیازهای دارندگان اچ‌سی کراس و بسیاری از دیگر از ماشین‌های خارجی رفع شده است.


شما می‌توانید انواع لوازم یدکی خودرو اس‌جی پلاس را از این فروشگاه به‌صورت آنلاین خریداری کنید. پشتیبانی 24 ساعته، ضمانت اصالت کالا و قیمت معقول و مناسب محصولات از ویژگی‌های چاینیز یدک است.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.