بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

فیروزی: قطعا پرسپولیس با تیم امیدهایش به آبادان نمی آید/امیدواریم داوران متاثر از حرف های گل محمدی نشوند


 مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفتگو با سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، گفت: ما نگران نوع داوری دیدار با پرسپولیس هستیم اما امیدواریم عدالت مورد تاثیر صحبت های سرمربی پرسپولیس قرار نگیرد.


علیرضا فیروزی در پاسخ به مصاحبه اخیر یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری بعد از بازی با آلومینیوم افزود: امیدوارم کمیته داوران فدراسیون فوتبال با دقت و عنایت ، شرایط تمام تیمهای لیگ برتر ، خصوصا تیمهای کم بضاعت به لحاظ مالی اما پرطرفداری مانند نفت آبادان را در بازیهای سخت و حساس در نظر گرفته و خدای نکرده تحت تاثیر مصاحبه ها و حاشیه های مربیان قرار نگیرند .


وی اظهار داشت: مصاحبه اخیر گل محمدی سرمربی پرسپولیس که ظاهرا تیمش را در بازی با آلومینیوم قربانی قضاوت عامدانه داوری دانسته و شدیدا به فدراسیون و کمیته داوران حمله کرده نگرانی را برای باشگاه صنعت نفت آبادان در پی داشته است.


مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: این در حالی است که از شانس بد ما این هفته باید به مصاف پرسپولیسی برویم که سرمربی اش فضا را برای این دیدار خیلی سخت کرده ، گفتن اینکه ما تیم امیدمان را به آبادان می فرستیم و دیگر جام نمی خواهیم ممکن است دودش تو چشم صنعت نفتی برود که اکنون شرایط خوبی در جدول ندارد.


مدیر تیم صنعت نفت آبادان در خصوص تصمیم گل محمدی بر استفاده از بازیکنان امیدش در آبادان گفت: قطعا گل محمدی برای تحت تاثیر قرار دادن فدراسیون این صحبت را کرده و پرسپولیس در آبادان بر خلاف اظهارات گل محمدی با تمام توان و همه بازیکنانش به میدان می آید.


فیروزی با اشاره به حضور پرتعداد بازیکنان امید در تیم صنعت نفت افزود: ما از ابتدای فصل از بازیکنان امید استفاده کردیم و استفاده از این بازیکنان برای هر تیمی یک موفقیت و انگیزشی است، اگر پرسپولیس از بازیکنان امید خود برابر ما استفاده کند تازه به شرایط اول فصل صنعت نفت می رسد که در ترکیب خود از امیدها استفاده کردیم.


وی بیان کرد: نفت آبادان در طول فصل بارها از قضاوتها متضرر گردیده اما همکاری و تعامل خوبی با برگزاری مسابقات و داوران داشته است ، با تمام احترامی که برای کمیته محترم داوران فدراسیون فوتبال قائل هستیم و کاملا یقین داریم که افرادی در این کمیته و در راس آن قرار دارند که سلامت مسابقات از هر چیزی برای آنها با ارزشتر است اما بازهم عاجزانه تقاضا داریم تحت تاثیر فضای رسانه ای و فشارهای حاشیه ای اخیر قرار نگرفته و داوران مسابقه نفت آبادان و پرسپولیس را تحت حمایتها و آماده سازی ذهنی و روانی خوبی برای این دیدار حساس قرار دهند.


فیروزی بیان کرد: باشگاه صنعت نفت ضمن رعایت احترام به همه خانواده بزرگ فدراسیون فوتبال ایران ، مدیران ، تیم ها سرمربیان اما هرگز در برابر پایمال شدن حق خود برای راضی نگهداشتن یا جبران حق تیمی دیگر کوتاهی و سکوت نخواهد کرد .


وی اظهار داشت: شرایط برای ما به گونه ای نیست که تاوان اشتباهات داوری را بدهیم و امیدواریم تیمی به پیروزی برسد که استحقاق خود را در زمین نشان می دهد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.