بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

 به پوتین بیشتر از سی‌آی‌ای اعتماد دارم


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از نیوزویک،‌ رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا تاکید کرد که به رئیس‌جمهور روسیه بیش ازسازمان سیا اعتماد دارد. 


«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا با اشتراک‌گذاری مقاله‌ای درباره «چارلز مک گونیگال»، مقام پیشین دفتر تحقیقات فدرال (‌اف‌بی‌آی) و مامور تحقیق درباره روابط کمپین ترامپ با روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ گفت که به «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه اعتماد دارد.


ترامپ با انتشار پستی در پلت فرم «تروث سوشال» با اشاره به اظهاراتی که پس از دیدار با پوتین در هلسینکی در سال ۲۰۱۸ مطرح کرد مبنی بر اینکه به رغم گزارش اف‌بی‌آی دلیلی برای مداخله روسیه درانتخابات سال ۲۰۱۶  نمی‌بیند، تاکید کرد که به پوتین بیش از افراد سست عنصری که در سازمان سیا کار می‌کنند، اعتماد دارد.


ترامپ ادامه داد: «من به یاد دارم که در هلسینکی توسط یک خبرنگار درجه سه از من پرسید که اساسا به چه کسی اعتماد بیشتری دارم، پوتین ‌یا افراد سست‌اراده در اطلاعات آمریکا مانند جیمز کومی، مک کیب ‌و همچنین برنان، پیتر استرزوک و ….». 


وی گفت: «حالا به این فهرست، مک گونیگال و احمق‌های دیگر را نیز اضافه می‌کنم. چه کسی را انتخاب می‌کنید، پوتین یا این بازنده‌ها را؟»‌ 


مک گونیگال اخیرا به اتهام برخی جرایم از جمله همکاری با یک الیگارشی تحریم شده روس دستگیر شده است.


 


 


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.