بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

«والری گراسیموف» به من گفت که روسیه دیگر تحقیر نخواهد شد


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از ریا نووستی، «بن والاس»، وزیر دفاع بریتانیا گفت که «والری گراسیموف»، رئیس ستاد کل ارتش روسیه طی آخرین دیدار دوجانبه به وی گفت که مسکو دیگر تحقیر نخواهد شد. 


شبکه بی‌بی‌سی طی مستندی با عنوان «پوتین در برابر غرب» عنوان کرد که وزارت دفاع بریتانیا باور داشت که روسیه به اوکراین حمله خواهد کرد، هرچند که مسکو بارها وعده کرده بود که چنین نخواهد کرد. 


والاس در این مستند گفت: «به خاطر‌ دارم که به سرگئی شویگو گفتم که ‌اوکراینی‌ها خواهند جنگید. اما شویگو به من گفت که “مادرم اوکراینی است، آن‌ها نخواهند جنگید.” شویگو همچنین گفت که کشورش قصد حمله ندارد.»


وزیر دفاع انگلیس در ادامه افزود: «همچنین به یاد دارم که با ژنرال والری گراسیموف گفت‌وگویی داشتم و او در حین این گفت‌وگو اظهار کرد که “ما دیگر هرگز تحقیر نخواهیم شد. ما چهارمین ارتش جهان بودیم اما اکنون دومین هستیم. فقط ما و آمریکا”.»


این در حالی است که روزنامه گاردین امروز –دوشنبه- گزارش داد که نخست‌وزیر سابق انگلیس جزئیاتی از تماس تلفنی که با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه درست پیش از حمله روسیه به اوکراین داشت را فاش کرده است. 




 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.