بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

 خرید سرور hp

سرور اچ پی چندین سال است که در حوزه IT و فناوی اطلاعات نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و به عنوان پرطرفدارترین سرور در کل دنیا شناخته می شود. این سرور می تواند در کسب و کارهای کوچک و بزرگ عملکرد بسیار بالایی را از خود نشان دهد و قابلیت اطمینان و ارتقاء پذیری بالایی را ارائه نماید.


سرورHP توسط کمپانی بزرگ HP به بازار ارائه می شود، البته محصولات این شرکت محدود به سرور نیست، بلکه می تواند در تولید محصولاتی هم چون روتر، سوئیچ، استوریج و … بسیار موفق عمل کند. سرور HP در صدر فروش محصولاتی است که توسط این شرکت ارائه می شوند.


چرا سرور اچ پی؟


شاید برای شمایی که آشنایی چندایی با برندهای مختلف سرورها ندارید، این سوال پیش آید که چرا اکثر کاربران و سازمان ها به سراغ خرید سرور HP می روند؟ ما در ادامه پاسخ شما را خواهیم داد.


اول از همه باید بگوییم که کمپانی HP می تواند بهترین سرورهای فیزیکی را چه از نظر عملکرد و چه از نظر ظاهری طراحی و تولید کند. در واقع اولین رمز موفقیت این سرورها را می توانیم طراحی منحصر به فرد آن ها بیان کنیم.


کاهش Downtime سرور که امری بسیار مهم و حائز اهمیت است، با خرید سرور HP امکان پذیر می شود. این سرور می تواند بالاترین میزان کارایی و قابلیت اطمینان را برای افزایش Uptime ارائه دهد و بر کیفیت خدمات بیافزاید.


سرورهای اچ پی متناسب با نیاز کاربران مختلف طراحی می شوند، در واقع کمپانی HP قبل از طراحی و تولید به بررسی نیازهای کاربران و شرکت ها می پردازد، سپس محصولاتی ارائه می دهد که نه تنها بتواند پاسخگوی نیاز آن ها باشد، بلکه مطابق با تکنولوژی های روز دنیا تولید شود.


یکی دیگر از عواملی که باعث شده است فروش سرور HP گوی سبقت را از سایر برندها برباید، مدیریت آسان آن است. تکنولوژی ILO می تواند صحت این ادعا را ثابت کند. این تکنولوژی راهکار ایده آل برای پیکربندی سیستم و پیاده سازی آن بوده و می تواند هزینه های اپراتور را نسبت به سایر سرورها به میزان قابل توجهی کاهش دهد. قابلیت تست از سایر مزایای خرید سرور اچ پی بوده و موجب شده است که انواع سرورهای اچ پی و تجهیزات جانبی آن برای کاربران قابل تست باشند. این کار امکان ارزیابی خطاها و ارورهای احتمالی را فراهم می کند.


انواع سرور اچ پی کدام اند؟


سرور های فیزیکی که توسط کمپانی HP تولید می شوند، دارای ابعاد و اندازه های متفاوتی هستند. سرورهای رکمونت (DL) به عنوان کاربردی ترین سرورهای HP در دیتاسنترها شناخته می شوند. سرورهای تاور یا ایستاده (ML) نیز یکی دیگر از سرورهای این شرکت محسوب می شوند و معمولا برای شبکه های محلی و کسب و کارهای کوچک تا متوسط گزینه مناسبی هستند. سرور HP ML و HP DL می توانند قابلیت توسعه پذیری و ارتقاء پذیری بالایی را در اختیار کاربران قرار دهند. البته سرور های ایستاده از نظر توسعه پذیری گزینه مناسب تری به شمار می روند.


سرورهای BL یا سرورهای Blade نیز از سایر انواع سرورهای اچ پی بوده و در شرکت ها و سازمان های بزرگ و متوسط مورد استفاده قرار می گیرند. این سرورها می توانند قابلیت انعطاف پذیری بالا و مدیریت آسان را فراهم کنند و کیفیت بسیار بالایی را در اختیار کسب و کارها قرار دهند.


سرورهای SL یک سرور HP طراحی شده برای سازمان های بزرگ است و می تواند در کاربردهایی مانند خدمات ابری و میزبانی وب بالاترین سطح کارایی را نشان دهد. محاسبات و سریع با دقت بالا نیازمند چنین سرورهایی است. این سرورها دارای قابلیت پردازش سریع بوده و می توانند هزینه های عملیاتی سیستم را به حداقل برسانند.


میکرو سرورها یا MicroServer نیز توسط کمپانی HP تولید می شوند و برای کسب و کارهایی که تعداد مشتری آن ها حداکثر به 10 نفر می رسد، مناسب هستند.


نسل های مختلف سرور اچ پی چه تفاوت هایی دارند؟


پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت سطح نیاز کاربران موجب شده است تا کمپانی HP سرورهای خود را در نسل های مختلف روانه بازار کند و تلاش کرده است تا هر نسل در مقایسه با نسل پیشین خود پیشرفت های چشمگیری داشته باشد.


این شرکت محصولات خود را در نسل های G5، HP G6، HP G7، HP G8، HP G9 و HP G10 تولید کرده است. البته سرورهای نسل 5 و نسل 6  از رده خارج شده و مورد استفاده قرار نمی گیرند. سرور HP G11 هم اخیرا معرفی شده که بر اساس ادعای مدیر عامل این کمپانی می تواند از نظر پردازشی غوغا به پا کند.


نسل های قبل در مقایسه با نسل های جدیدتر قیمت پایین تری دارند، به عنوان مثال قیمت سرور HP G9 در مقایسه با سرور HP G8 بالاتر است و قیمت سرور HP G10 از همه نسل ها بالاتر می باشد. سرور HP G10 همان گونه که این کمپانی ادعا کرده است، توانایی رفع کلیه نیازهای شرکت ها و سازمان ها را دارد.


سرور HPE Proliant DL380 GEN10 به عنوان پرفروش ترین سرور اچ پی شناخته می شود. سرور HP DL380 G9 و سرور HP DL380 G8 نیز توانسته اند در میان محصولات هم نسل خود، لقب پرفروش ترین سرور اچ پی را از آن خود کنند.


قیمت سرور اچ پی چگونه تعیین می شود؟


به طور کلی تمامی سرورهایی که از سوی کمپانی HP تولید و ارائه می شوند، کیفیت بسیار بالایی دارند و در عین حال به صورت منصفانه قیمت گذاری شده اند. اگر به دنبال سرور فیزیکی ارزان قیمت و اقتصادی هستید، باید بگوییم که خرید سرور اچ پی بهترین پیشنهاد برای شماست.


البته توجه داشته باشید که قیمت سرور اچ پی با توجه به پیکربندی آن متفاوت است. قیمت سرور استوک HP یا سرور HP دست دوم بسیار مقرون به صرفه تر است، از این موضوع نیز نباید غافل شد که اکثر سرورهای اچ پی به صورت استوک در دسترس هستند، چرا که کمپانی HP دیگر آن ها را تولید نمی کند.


طبیعی است که سرور HPE با قدرت پردازشی بالاتر، قیمت بالاتری نیز خواهد داست. توصیه ما این است که قبل از این که نسبت به خرید سرور HP اقدام کنید، حتما با یک کارشناس و متخصص در این حوزه مشورت کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.


560


استعلام قیمت سرور HP نیز پیش از خرید از نکات مهم خرید سرور است، چرا که قیمت این محصولات به قیمت دلار بستگی دارد. و گاهی به صورت روزانه کم و زیاد می شود.


خرید سرور اچ پی، پرفروش ترین سرور جهان


خرید سرور HP در حال حاضر گزینه اقتصادی و مقرون به صرفه برای مرتفع کردن نیازهای سازمان ها و شرکت ها است. همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، این سرورها در انواع مختلفی تولید می شوند و قیمت آن ها نیز متفاوت است، بنابراین در هنگام خرید بایستی تمامی جوانب را در نظر بگیرید تا بتوانید سرور مناسب را خریداری کنید.


اگر بخواهیم یکی از شرکت های بزرگ در زمینه توزیع محصولات HP را به شما معرفی کنیم، بدون شک به سراغ شرکت دوبرکا می رویم که چندین سال است در این حوزه فعالیت های درخشانی دارد و با تیم متشکل از کارشناسان و متخصصین مجرب به ارائه خدمات می پردازد.


انواع سرورهای اچ پی با کانفیگ های آماده یا کانفیگ درخواستی خریدار از شرکت سروردوبرکا قابل خرید هستند و می توانند بالاترین کارایی و بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان آورند.


از سایر مزایای خرید سرور HP می توان به ظرفیت بالا، پشتیبانی مطمئن، اقتصادی و مقیاس پذیری بالای آن اشاره نمود.


فروش سرور HP به صورت اینترنتی چه مزایایی دارد؟


مزیت اصلی و بزرگ خرید سرور اچ پی به صورت آنلاین، صرفه جویی در هزینه ها و از همه مهم تر صرفه جویی در زمان است. این که پای سیستم بنشینید و با دقت و حوصله قیمت و مشخصات سرور را مورد ارزیابی قرار دهید، بسیار بهتر و دلپذیرتر از آن است که ساعت ها زمان بگذارید و به صورت حضوری به خرید سرور و لوازم جانبی آن بروید.


شرکت دوبرکا در این راه شما را تنها نگذاشته است و سایتی را راه اندازی کرده که می توانید توسط آن به انواع سرورهای استوک با پیکربندی های مختلف، شاسی سرور، تجهیزات سرور و … دسترسی داشته و بهترین و کاربردی ترین محصول را انتخاب نمایید.


دریافت مشاوره رایگان از مشاورین مجرب شرکت دوبرکا نیز کمک بزرگی برای خرید سرور HP با قیمت مناسب است.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.