بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

تحقق ۹۴ درصدی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از تحقق ۹۴درصدی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری خبر داد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، حشمت اله عسگری در جلسه کارگروه اشتغال با اشاره به پرداخت ۸۲ درصد تسهیلات مشاغل خانگی استان اظهار داشت: تاکنون ۱۰۵۸طرح با تسهیلاتی بالغ بر ۷۳۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۹۰۹ نفر از محل تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شده است.


وی سهم اختصاص یافته به استان از محل مشاغل خانگی در سال جاری را ۱۲۴۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در بررسی و تصویب طرح‌ها اقدامات لازم را به عمل آورده و در جذب تسهیلات مذکور تلاش کنند.


معاون استاندار تهران با اشاره به تحقق ۹۴درصدی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری عنوان کرد: با توجه به مانده ۲۰۲۵ میلیارد ریالی این تسهیلات مرکب از اعتبار مانده سال گذشته و اعتبار جدید و ناشی از بازپرداخت، ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی با همکاری فرمانداران نسبت به شناسایی طرح‌های دارای توجیه فنی و اقتصادی روستایی و عشایری اقدام و روند جذب تسهیلات را سرعت بخشند.


عسگری سپس گفت: از محل تسهیلات روستایی و عشایری تاکنون ۹۹۰ طرح با اشتغالزایی ۵۴۳۴ نفر و اعتباری بالغ بر ۴۲۵۵ میلیارد ریال توسط بانک‌های پست بانک، توسعه تعاون، کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.