بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :

تکذیب تصویر و عنوان جعلی نشست علمی “عفاف و چالش های جدید”

عضو هیات علمی پژوهشکده زن و خانواده تصویر و عنوان جعلی پوستری را که بعد از برگزاری نشست علمی “عفاف و چالش های جدید” در دانشگاه امام خمینی در فضای مجازی منتشر شده است را تکذیب کرد.


به گزارش خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، یک هفته پس از برگزاری نشست علمی “عفاف و چالش‌های جدید” در دانشگاه امام خمینی که در تاریخ 21 تیرماه در این دانشگاه با حضور فریبا علاسوند برگزار شد، پوستری با عنوان جعلی در فضای مجازی منتشر شد و واکنش‌های منفی از سوی مردم به همراه داشت.


در همین رابطه «فریبا علاسوند» عضو هیات علمی پژوهشکده زن و خانواده با تکذیب پوستر جعلی درباره برگزاری نشستی در دانشگاه قزوین گفت: هفته گذشته 21 تیرماه نشستی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی در قزوین برگزار شد با عنوان عفاف و چالش‌های جدید و ابدا به چنین مساله مشمئزکننده‌ای ارتباطی نداشت. اصل پوستر و محتوای سخنرانی بنده به صورت متن و صوت  در سایت دانشگاه موجود است که علاقمندان می‌توانند مراجعه کنند.


عضو هیات علمی پژوهشکده زن و خانواده تصریح کرد: موضوع آن نشست درباره عفاف و حجاب بود، اما متاسفانه افرادی مغرض این پوستر را تغییر داده و با عنوانی جعلی در فضای مجازی منتشر کردند.


علاسوند گفت: در این خصوص نیز دانشگاه توضیحی ارائه کرده است.


IMG-20220718-WA0014-300x240


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.