بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

معرفی و بررسی بهترین موسسه حقوقی (تهران بزرگ) در تهران و کشور


 


امروز قصد داریم به معرفی یکی از بهترین موسسات حقوقی در کشور بپردازیم ، موسسه حقوقی تهران بزرگ یکی از معدود مراکزی است که بیش از 17 سال سابقه حضور در این عرصه داشته و هم اکنون با هیئت علمی و کادر متخصص 1700 نفره خود بعنوان بهترین موسسه حقوقی در کشور میباشد . خدمات موسسه تهران بزرگ شامل :  وکالت در زمینه های مختلف حقوقی ، کیفری ، سایبری ، خانواده ، جرائم خاص ، پرونده های مربوط به املاک تهران بزرگ و ….. است . موسسه تهران بزرگ به دلیل داشتن نیروی متخصص و کارکشته اکنون در بیش از 23رشته تخصصی فعالیت میکند . در ادامه مزایای موسسه حقوقی تهران بزرگ را بررسی میکنیم.


موسسه حقوقی تهران بزرگ با کادری از بهترین وکیل و مشاوران حقوقی در زمینه امور مختلف حقوقی به اشخاص حقیقی و حقوقی جهت رفع مشکلات حقوقی، طرح دعوی یا دفاع از خود، و یا سایر موارد خدمات ارائه میدهد. مشکلات فراوانی در زندگی روزمره برای افراد پیش می‌آید که در مورد حل این مشکلات نیاز به تصمیم‌گیری جدی و کمک گرفتن از افراد متخصص خواهند داشت، که برای حل این مشکلات و دریافت مشاوره میتوانید از موسسه حقوقی تهران بزرگ کمک بگیرید .


خدمات موسسه حقوقی تهران بزرگ شامل موارد زیر میباشد:


  1. ارائه خدمات در زمینه پرونده های سایبری : خدمات این موسسه در زمینه های سایبری ، فضای مجازی ، مشاوره تخصصی به آژانس های دیجیتال کارکتینگ و تبلیغاتی ، جرائم اینترنتی ، هک و نفوذ ، و جرائم ارزی دیجیتال میباشد .
  2. ارائه خدمات در زمینه پرونده های حقوقی و مالی
  3. ارائه خدمات در زمینه جرائم خاص و کلان اقتصادی
  4. تامین و اجاره سند و وثیقه بمنظور آزادی زندانی
  5. ارائه خدمات در زمینه امور کیفری
  6. ارائه خمات در زمینه پرونده های حقوق بین الملل
  7. ارائه خدمات در زمینه در زمینه اختلافات ملکی و پرونده های مرتبط با مستغلات و املاک تهران بزرگ
  8. خدمات تخصصی در مرحله تجدیدنظر و دیوان عدالت کشور
  9. تنظیم انواع لایحه ، دادخواست ، شکوائیه و….


نتیجه گیری:


موسسه حقوقی تهران بزرگ یکی از برترین مراکز در کشور بوده که با توجه به تجربه و سابقه درخشانی که در کارنامه خود دارد میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای واگذاری پرونده شما باشد ، در این موسسه کلیه پرونده هایی که در گردش هستد بطور مرتب توسط کارشناسان و بازرسان موسسه تحت بررسی قرار گرفته و بطور مرتب و هفتگی با توجه به نوع پرونده گزارش عملکرد به موکل داده میشود .


ادرس دفتر مرکزی تهران بزرگ: تهران – خسابان نلسون ماندلا (جردن) – روبرو صدا و سیما


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.