بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

صافکاری خودروهای لوکس؛ خدماتی خاص برای لوکس‌سواران


یکی از چالش‌هایی که همواره خودروهای لوکس بعد از تصادف‌های عادی یا شدید دارند پیدا کردن صافکاری خودرو حرفه‌ای با دارا بودن تکنیک‌های به روز است. فرض کنید خودروی لوکس شما دچار تصادفی شده است و بعد از تصادف ماشین خود را به دست یک صافکار سنتی می‌سپارید، بعد از چند روز مراجعه و تکمیل شدن کار صافکاری با موج‌هایی در بدنه خودرو خود مواجه می‌شوید که این کابوس بزرگ خودروهای لوکس است. اما اگر کار صافکاری خودروی خود را به دست صافکاری ماهر که به تکنولوژی‌های PDR مجهز است بسپارید قطعا هیچ ردی از تصادف شما باقی نخواهد ماند؛ مجموعه مدوسا یکی از مراکز حرفه‌ای صافکاری خودرو به کمک جدیدترین تکنیک‌های نقاشی و صافکاری است. در ادامه با چالش‌های بیشتری از خودروهای لوکس آشنا خواهید شد.


صافکاری خودروهای لوکس چگونه انجام می‌شود؟


یکی از پر چالش‌ترین نکاتی که در صافکاری خودرو گران قیمت باید به آن توجه شود، بی رنگ در آوردن خودرو مورد نظر است. زیرا اگر کوچک‌ترین رنگی به ماشین‌های لاکچری پاشیده شود به طور قطع مبلغ قابل توجهی از قیمت کلی ماشین کسر می‌شود که این به ضرر صاحب آن خواهد بود. در نتیجه بسیار مهم است که زمان صافکاری هیچ برش یا بریدگی در بدنه یا زیرکار آن ایجاد نشود که منجر به ریختن رنگ و پاشیده شدن رنگ مجدد باشد.


یکی دیگر از چالش‌هایی که صافکاری خودروهای لاکچری دارد قسمت‌های غیر قابل دسترس از روی بدنه است که اصطلاحا به آن قسمت‌ها، قسمت‌های دوبل صافکاری گفته می‌شود. در این نواحی به دلیل غیر قابل دسترس بودن خرابی نیاز به شکافتن بدنه است که این یک اتفاق بسیار بد برای این نوع خودروها خواهد بود. در تکنیک‌های جدید صافکاری دیگر نیازی به برش این قسمت‌ها نبوده و به کمک میله‌های PDR می‌توان این قسمت‌ها را صاف کرده و در نتیجه به راحتی به حالت اولیه خودرو برگرداند؛ در واقع می‌توان گفت به کمک این تکنیک از میلیون‌ها ضرر و افت قیمت در خودروهای لوکس جلوگیری می‌شود.


صافکاری به کمک روش‌های نوین چگونه است؟


image_1641641484


در ابتدای امر به کمک دستگاه‌ها به روز و مدرن تمامی له شدگی‌های بدنه که می‌تواند بدون هیچ ضربه‌ای به جای خود برگردد، به گونه‌ای که هیچ رنگ ریختگی در خودرو صورت نگیرد برگرداننده می‌شود و دقیقا مانند روز اولش می‌شود. در ادامه نقاطی که دسترسی به آنها سخت‌تر است به صورت نقطه به نقطه بررسی شده و به کمک نورهای مختلفی که در ابزارهای مدرن صافکاری موجود است بررسی نهایی انجام شده و کم کم مانند روز اول خود می‌شود. در این روش اگر همچنان نقاطی از بدنه دارای موج‌های بسیار ریزی باشند به کمک ابزارهای مخصوص تابگیری شده و به فرم استاندارد اولیه بدنه خودرهای لوکس که ساخته کمپانی‌های بزرگ است برگرداننده می‌شود.


حتما از خود می‌پرسید پس چه نقاطی از بدنه نیاز به نقاشی و پاشیدن رنگ توسط نقاش دارد؟ پاسخ شما این است که هیچ قسمتی نیاز به نقاشی ندارد زیرا کل بدنه با این فرآیند به حالت اولیه خود برمی‌گردد و رنگ خودرو لوکس شما ثابت خواهد ماند، در نتیجه نیازی هم به پاشیدن رنگ مجدد وجود ندارد.


سرامیک خودرو به همراه صافکاری انجام می‌شود؟


همانطور که می‌دانید سرامیک خودرو جز خدماتی است که به خودروهای لوکس ارائه می‌شود تا از هر آسیبی نسبت به خودرو آنها جلوگیری شود. در این نوع خدمات خودرویی باید دقت شود تا زیرسازی کار سرامیک ماشین بسیار مناسب باشد تا سرامیک عمر طولانی‌تر را تجربه کند. نوع ماده استفاده شده در سرامیک بدنه فاکتور بعدی است که باید بسیار به آن دقت کرد زیرا مواد مختلفی در بازار برای سرامیک کردن ماشین وجود دارد که همه موارد کیفیت بالایی را دارا نیستند.


دقت داشته باشید که بعد از صافکاری خودرو شما این امکان وجود دارد که بدنه خودرو لاکچری شما سرامیک شده و از هر آسیبی در امان باشد. در ادامه به برخی مزایای سرامیک کردن بدنه خودرو می‌پردازیم:


  • با سرامیک کردن بدنه دیگر نگران گرد و غبار محیط نخواهید بود.
  • با توجه به مواد استفاده شده قابلیت آبگریز بودن به بدنه خودرو شما اضافه می‌شود.
  • در صورت برخوردهای کوچک با بدنه، بدنه خودرو دچار خط و خش و آسیب نمی‌شود.
  • در این روش هیچ آسیبی به رنگ اصلی خودرو وارد نشده و مانند روز اولش خواهد بود.
  • تمیز کردن خودرو به راحتی و با سرعت بسیار بالا انجام می‌شود.


چرا مدوسا را برای صافکاری خودروهای گران قیمت انتخاب کنیم؟


image_1641641443


مجموعه مدوسا با به کارگیری جدیدترین روش‌های صافکاری به کمک دستگاه‌های مدرن توانسته است یاری ایمن برای خودروی لوکس شما بوده و خیال شما را از هر بابت راحت کند. با اعتماد به نام این برند در عرصه خودرو می‌توانید خدماتی منحصربه‌فرد را تجربه کنید که کمتر جایی در کشور به چشم می‌خورد. از قدیم گفته‌اند که کار را باید به کاردان سپرد، علی الخصوص در خصوص ماشین‌های گران قیمتی که در صورت یک اشتباه کوچک منجر به خسارت‌های سنگینی شده و ماشین لوکس شما با افت قیمتی فراوانی روبرو خواهد شد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت مدوسا به نشانی https://medusagroup.ir از خدمات و مشاوره متخصصین استفاده کنید.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.