بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

دانلود قسمت 12 جزیره کامل [ سریال جزیره قسمت ۱۲ دوازدهم ] با حجم نیم رایگان

دانلود سریال جزیره قسمت 12 دوازدهم ۱۲ کامل و قانونی حجم نیم رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 12 جزیره island با کیفیت عالی و لینک مستقیم بپردازید.


به گزارش خبرگزاری سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از سایت مجاز دانلود ، سامانه رسمی دانلود قانونی فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی ، سریال جزیره این هفته روز یکشنبه تاریخ 19 دی 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید دانلود قسمت 12 جزیره به کارگردانی سیروس مقدم با کیفیت عالی و لینک مستقیم و کامل قانونی با حجم نیم رایگان همان ترافیک نیم بها دریافت کنید.


داستان سریال جزیره قسمت ۱۲


ملاقات نابهنگام ارشد و صحرا در کلبه شکار، بار دیگر آتش عشق آنها را شعله ور می سازد و موجب ایجاد سوء تفاهم های تازه ایی می گردد. اردلان با زیرکی، فیلم صحرا در کلینیک را از سعید گرفته و به ارشد نشان می دهد. ارشد غمگین به سراغ صحرا می رود و توسط امیرحسین متوجه می شود که صحرا از روزنامه دوران به خبرگزاری کلام، کوچ کرده است . گلرخ که از نزدیک شدن صحرا به ارشد نگران شده، به سراغ صحرا می رود و در این ملاقات صحرا متوجه می شود که رازهایی در زندگی ارشد وجود دارد، که از آنها بی خبر بوده و باعث می شود که صحرا را در گرفتن انتقام از ارشد مصمم تر سازد، به همین دلیل ….


===============


برای دانلود سریال جزیره قسمت 12 دوازدهم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.


دانلود قسمت 12 سریال جزیره


===============


222222


درباره سریال


سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.


داستان سریال


جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند.


بازیگران قسمت 12 جزیره


محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت الله رمضانی فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری، امیر مقاره و شادی مختاری


333333


بیوگرافی حسام منظور


حسام منظور (زادهٔ ۱۸ آذر ۱۳۵۹) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.


مادرش اهل ارومیه است، به همین سبب کودکی و نوجوانی خود را در آذربایجان سپری کرده‌است. او که فارغ‌التحصیل کارشناس ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است، فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده در بیش از ۴۰ نمایش ایفای نقش کرده‌است. وی تجربه اجرا در مراکز مطرح تئاتر اروپا از جمله پیکولو ایتالیاو جشنواره شکسپیر گدامفک لهستان را دارداو همچنین از سال ۱۳۹۵ به تدریس رشته بازیگری در دانشگاه آزاد مشغول است. او در سال ۱۳۸۸ برای نمایش مکبث به کارگردانی رضا ثروتی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره تئاتر دانشگاهی. همچنین برای دانلود قسمت 12 سریال نیسان آبی از اینجا اقدام کنید.


و در سال ۱۳۹۰ برای نمایش مکبث به کارگردانی رضا ثروتی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر سال تئاتر از جشن بازیگر شد.


 او همچنین در سال ۱۳۹۵ برای بازی در نمایش اودیسه به کارگردانی آرش دادگر جایزه بهترین بازیگر سال را از سیزدهمین جشن بازیگر، دریافت کرد.


حسام منظور سال 97 اولین تجربه حرفه ای خود را در تلویزیون با سریال بانوی عمارت در نقش شازده ارسلان میرزای قوانلوی قاجار تجربه کرد و به شهرت رسید.


چند ماه بعد از پخش سریال بانوی عمارت در ماه رمضان 98 با سریال برادر جان نشان داد شهرت او اتفاقی نبود ، او در سال 99 در سریال نجلا بازی کرد.


44444


سریال جوکر


رئالیتی شو «جوکر» در فضایى متفاوت و کمدی براى پخش اختصاصی از فیلیمو آماده شده است. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند. که برای دانلود جوکر فصل 2 قسمت 3 می توانید صبح روز دوشنبه در مجاز دانلود دریافت کنید.


55555


سریال جیران


«جیران»، جدیدترین اثر «حسن فتحی» در ژانر عاشقانه-خانوادگیست که یکی از عظیم ترین آثار شبکه نمایش خانگی در سال 1400 خواهد بود. ستارگان بسیاری در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند که از میان آن ها می توان به «بهرام رادان»، «پریناز ایزدیار»، «مریلا زارعی»، «رعنا آزادی ور» و «امیر جعفری» اشاره کرد. داستان سریال درمورد یکی از سوگلی های ناصرالدین شاه به اسم «جیران» است که پادشاه عاشق او می شود اما مسیر این عشق، مسیر راحت و آسانی نخواهد بود! که برای دانلود سریال جیران می توانید روز جمعه آن را دریافت کنید. امیدوارم که از تماشا و دانلود قسمت ۱۲ سریال جزیره قسمت 12 لذت ببرید.


 


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.