بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

تدوین منشور تربیتی افسران امری اساسی است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، تدوین منشور تربیتی افسران مبتنی بر الگوی مطلوب فرماندهی را امری مهم و اساسی بیان کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز در همایش الگوی مطلوب فرماندهی در ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم دریایی حضرت امام خمینی(ره) نوشهر اظهار کرد: در دنیای امروز که معیارها به دلیل شگرد در فناوری تغییر کرده، بهره گیری از الگوهای مدیریت با توجه به مقتضیات شرایط از ضروریات است.


وی افزود: الگوهای فرماندهی و مدیریت در نظام اسلامی، حاکمیت اصول و ارزش‌های الهی و ولایت مطلقه فقیه برای فرماندهان آینده باید تبیین و اجرا شود زیرا در صورت تحقق این امر مهم، حرکت شتابدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به سمت تمدن نوین اسلامی مدنظر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، سرعت شگفتی خواهد گرفت.


وی ادامه داد: زیربنای الگوی فرماندهی مطلوب از مهمترین عوامل در رسیدن به سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ است و در چنین شرایطی تمسک به بیانات و رهنمودهای فرمانده معظم قوا(مدظله العالی)، تنها راه برای تعالی و رشد فرماندهان است.


   امیر دریادار ایرانی، توانایی ارزیابی وضعیت، داشتن قدرت تجزیه و تحلیل صحیح و بهره برداری از  الگوی مطلوب در فرماندهی را امری مهم دانست و گفت: سلسله همایش الگوی مطلوب فرماندهی به صورت دوسالانه بین نیروهای چهارگانه ارتش برگزار می‌شود و اولین همایش الگوی مطلوب فرماندهی در اسفندماه ۹۳ در دانشگاه افسری امام علی (ع) و دومین همایش نیز در بهمن ماه ۹۶ در دانشگاه  هوایی شهید ستاری برگزار شد.


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: سومین همایش از سلسله همایشهای الگوی مطلوب فرماندهی در ارتش جمهوری اسلامی در دانشگاه علوم دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر در حال برگزاری است که دارای نتایج ملموسی بوده که تدوین منشور تربیتی افسران از جمله دستاوردهای آن است.


امیر دریادار ایرانی تصریح کرد: اشاعه تدابیر فرمانده کل قوا(مدظله العالی) در حوزه کارکنان پایور، وظیفه، خانواده‌ها و مراکز آموزشی از جمله اهداف این همایش است.


وی در پایان دعوت از فرهیختگان کل نیروهای مسلح، ثبت همایش در پایگاه علوم استنادی جهان اسلام و وصول ۲۰۰ مقاله به همایش را از جمله نوآوری‌های صورت گرفته در برگزاری این همایش بیان کرد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.