بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

انتقادات شدید از فدراسیون فوتبال عمان پس از برگزاری مسابقات در روز درگذشت مخلد الرقادی

تصمیم فدراسیون فوتبال عمان برای تکمیل ششمین هفته لیگ اومانتل همزمان با درگذشت، خالد الرقادی، ستاره باشگاه مسقط، هیاهوی زیادی را به دنبال داشته است.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، مخلد الرقادی 29 ساله در جریان گرم کردن قبل از بازی مسقط و السویق در ورزشگاه السیب جان باخت و بلافاصله پس از ورود به بیمارستان مرگ وی اعلام شد.


بازی مسقط – السویق تنها پس از درگذشت الرقادی به تعویق افتاد، در حالی که بقیه بازی‌های این هفته به‌رغم لغو یا تعویق آن‌ها، به طور عادی برگزار شد! دیدار عمان کلاب و السیب در همین ورزشگاه به پایان رسید که شاهد تساوی بدون گل بود.


اکانت شبکه عمان در توییتر نوشت: “حیرت و خشم جامعه ورزش نسبت به فدراسیون فوتبال به دلیل عدم تعویق بازی السیب و عمان کلاب که در همان ورزشگاهی برگزار شد که خالد الرقادی درگذشت، بالا گرفته است.”


جابر العجمی، روزنامه نگار عمانی در توئیتی نوشت: “چه کسی تصمیم گرفت یک مسابقه را در همان ورزشگاهی که شاهد یک مرگ بود، به پایان برسانند، ای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال، روح یک مرد جوان در حالی که مسابقات این هفته را با آن کامل می کنید، از دست رفته است.»


حسین العمری، گوینده کانال ورزشی امان گفت: “تصمیم گیرنده در فدراسیون فعلی فوتبال باید خودش را بازبینی کند. جان ها با ارزش ترین چیزی هستند که ما داریم.”


خمیس ​​البلوشی خبرنگار ورزشی اظهار داشت: “خلاصه اینکه فوتبال عمان بسیار مخدوش، غیرانسانی و ناتوان است و هیات مدیره فدراسیون فوتبال باید بعد از این بلای بزرگ صحنه را ترک کند؛ اتفاقی که افتاد برای ما بس است.”


احمد الاسمی، روزنامه‌نگار ورزشی در توئیتی نوشت: “اتحادیه فوتبال… اتفاقی که امروز افتاد یک ننگ فراموش نشدنی است! چگونه می‌توان مسابقات را تکمیل کرد، وقتی یک روح گرانبها را از دست دادیم؟”


زکریا المحرمی پزشک عمانی نیز در خصوص درگذشت مخلد الرقادی گفت: “با درگذشت الرقادی، امیدوارم وزارت فرهنگ و ورزش با پیشنهاد دکتر قاسم موافقت کند. امدادگر با گواهی احیا در تمامی تیم های ورزشی و ارائه دفیبریلاتور در مسابقات، استادیوم ها و مراکز تمرین باید حضور داشته باشند.”


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.