بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

گل مردود رونالدو و نجات جان نوزاد 9ماهه (گزارش)

یک بازوبند کاپیتانی که توسط کریستیانو رونالدو در جریان بازی پرتغال به زمین پرتاب شد 64000 یورو در یک حراج خیریه جمع آوری کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، آتش نشان صرب از سوغاتی که از کنار زمین برداشته بود برای جمع آوری کمک های مالی مورد نیاز برای درمان یک نوزاد شش ماهه که از بیماری نادر رنج می‌برد، استفاده می‌کند.


بازوبند کاپیتانی که کریستیانو رونالدو پس از ناکامی پرتغال از برنده شدن مقابل صربستان با عصبانیت روی زمین پرتاب کرد، در یک حراجی خیریه به مبلغ 64000 یورو (75000 دلار) به یک پیشنهاد دهنده ناشناس فروخته شد.


چند ثانیه مانده به پایان آن بازی، در حالی که نتیجه بازی مقدماتی جام جهانی 2022 در بلگراد 2-2 بود، رونالدو فکر می کرد که گل حساس را به ثمر رسانده است، زمانی که توپ به نظر می رسید قبل از دفع استفان میتروویچ از خط دروازه عبور کرده بود اما بدون استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی، این گل  مردود شد.


رونالدوی خشمگین به خاطر اعتراضش کارت زرد گرفت و پس از سوت پایان بازی در حالی که از زمین خارج می‌شد، بازوبند کاپیتانی اش را روی زمین پرتاب کرد.


IMG_20211223_101034_776


جورج ووکیچویچ، یک آتش نشان محلی که در استادیوم مستقر شده بود، آن را برداشت و بلافاصله با یک کانال ورزشی منطقه ای تماس گرفت تا آن را برای امور خیریه به حراج بگذارد.


ووکیچویچ روز سه‌شنبه به خبرگزاری فرانسه گفت که پیشنهاد جمع‌آوری بودجه لازم برای درمان یک نوزاد شش ماهه به نام گاوریلو جورجویچ را که از یک بیماری نادر رنج می‌برد، داده است.


این نوزاد با آتروفی عضلانی نخاعی مبارزه می کند، بیماری که از هر 10000 نوزاد یک نفر را تحت تاثیر قرار می دهد و در 90 درصد موارد منجر به مرگ یا نیاز به استفاده دستگاه تهویه دائمی تا سن دو سالگی می شود.


پس از اینکه کانال ورزشی Sportklub با بررسی عکس‌ها و فیلم‌های پس از بازی، صحت بازوبند را تأیید کرد، با یک سازمان خیریه همکاری کردند و بازوبند رونالدو را برای یک مناقصه در وب‌سایت حراجی L‌im‌und‌o.co‌m قرار دادند.


64000 یورو جمع آوری شده در حراج تنها کسری از مبلغ مورد نیاز برای درمان نوزاد را فراهم کرده است، زیرا امید او به “گران ترین داروی جهان” است – هزینه درمان او حدود 2 میلیون یورو است.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.