بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :

پیشنهاد کمیسیون عالی انتخابات لیبی برای تعویق انتخابات در این کشور

کمیسیون انتخابات لیبی با انتشار بیانیه‌ای، خواستار تعویق انتخابات این کشور شد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از رویترز، کمیسیون عالی انتخابات لیبی پیشنهاد کرده است تا تاریخ برگزاری انتخابات، از ۲۴ دسامبر به ۲۴ ژانویه به تعویق بیفتد. 


بیانیه منتشر شده از سوی کمیسیون عالی انتخابات لیبی بیان داشته است که کمیسیون پیشنهاد می‌کند پس از هماهنگی با مجلس نمایندگان، روز انتخابات (برای دور اول) به ۲۴ ژانویه ۲۰۲۲ منتقل شود. 


در رابطه با انتخابات پارلمانی، کمیسیون به این نکته اشاره کرد که روند بررسی تقاضانامه پنج هزار و ۳۸۵ نفر از کاندیداها رو به اتمام است و لیست اولیه نامزدهای انتخابات به زودی منتشر خواهد شد و پس از آن وارد مرحله فرجام می‌شویم.


کمیسیون عالی انتخابات لیبی با دفاع از اقدام خود، تاکید کرد که ما وظایف خود را رها نکرده‌ایم و و این وظایف را به نحوی انجام داده‌ایم که هیچگونه تردیدی در خصوص بی‌طرفی و استقلال ما باقی نخواهد ماند. 


بیانیه کمیسیون در ادامه، می‌افزاید: «اتهاماتی که در رابطه با اهمال و سیاسی‌کاری به ما وارد می‌شود، به هیج وجه صحت ندارند و فقط با هدف تخریب اعتبار کمیسیون بیان می‌شوند تا از انجام وظیفه اعضای آن جلوگیری کنند.»


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.