جا دستمال کاغذی | خبرگزاری ایلنا

بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

جا دستمال کاغذی

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در هنگام کندن دستمال کاغذی، دستمال پاره شود و دچار دردسر شوید؟ و یا چند تا دستمال پشت سر هم بیرون بیاید و باعث اسراف دستمال شود؟ آیا اصلاً می‌دانید که جا دستمال کاغذی مقوایی که توسط شرکت‌ها برای دستمال کاغذی گذاشته می‌شود اصلاً استاندارد و بهداشتی نیست و نمی‌تواند دستمال را از شر گرد و غبار و انواع ویروس و میکروب و باکتری در ‌امان نگه دارد؟ پس در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر اینکه در مورد اهمیت دستمال کاغذی و جای آن صحبت کنیم، راه حل تمام مشکلات گفته شده را نیز با شما در میان بگذاریم.


اهمیت دستمال کاغذی در بحث بهداشت


دستمال کاغذی به صورت مستقیم به بهداشت فردی و حتی عمومی در یک مکان مرتبط است! پس از شستن دست‌ها اگر از دستمالی استفاده کنید که در یک جا دستمال کاغذی غیر استاندار و غیر بهداشتی قرار گرفته باشد که قطعاً میکروب‌ها و ویروس‌ها در آن حضور دارند، تقریباً می‌توان گفت که شستن دست‌هایتان کاری بیهوده بوده! پوست انسان مهمترین عامل در انتقال میکروب، باکتری و همینطور ویروس‌ها به داخل بدن است و جالب است بدانید که بیشترین نقش را در این زمینه پوست دست دارد. بنابراین حتماً باید به این که چطور دست‌هایتان را می‌شوید و چطور آن‌ها را خشک می‌کنید اهمیت ویژه بدهید مخصوصاً پس از شیوع ویروس کرونا که اهمیت رعایت بهداشت و شستن دست‌ها ده‌ها برابر شده و باید بیش از پیش به این موارد اهمیت داده شود.


ویژگی‌های یک جا دستمال کاغذی مناسب


با توجه به موضوعاتی که در مورد اهمیت مناسب بودن یک جا دستمال کاغذی گفته شد به راحتی می‌توان فهمید که نباید انتخاب چنین محصولی که مستقیم مرتبط با سلامت انسان است را ساده پنداشت و نباید از هر محصولی استفاده کرد. در ادامه قصد داریم تا فاکتور‌های یک جادستمال کاغذی استاندارد و مناسب را با شما بازگو کنیم تا در هنگام خرید چنین محصولی بتوانید با چشم باز انتخابی شایسته داشته باشید.


بهداشتی بودن


یک جادستمال کاغذی مناسب پیش از هر چیزی باید بهداشتی و استاندارد باشد تا آلودگی‌ها توانایی ورود به آن را نداشته و از طریق دستمال به افراد منتقل نشوند. پیش‌تر هم به این موضوع اشاره شد که یک دستمال کاغذی تا چه حد می‌تواند در سلامت و بهداشت یک انسان موثر باشد و به چه صورت می‌تواند باعث انتقال بیماری‌ها شود. پس حتما پیش از خرید جا دستمال کاغذی به این مورد توجه ویژه‌ای داشته باشید.


ساختار مناسب


موضوع بعدی ساختار و مهندسی بهینه این دستگاه می‌باشد. نه تنها یک جای دستمال کاغذی بلکه هر دستگاه دیگری که ارائه دهنده محصولات مصرفی مانند دستمال کاغذی است باید از مهندسی درست و مناسبی برخوردار باشد تا بتواند از هدر رفتن محصول مصرفی جلوگیری نموده و باعث صرفه‌جویی در مصرف آن محصول شود. بنابراین در هنگام تهیه چنین دستگاه‌هایی حتماً از اعتبار برند سازنده آن اطمینان حاصل فرمایید.


توانایی استفاده در همه محیط‌ها


چنین دستگاه‌هایی هم جنبه مصارف عمومی و هم شخصی را دارند. به عنوان مثال از یک جا دستمال کاغذی هم در آشپزخانه و هم در سرویس بهداشتی استفاده می‌شود اما باید ساختار آن به نحوی باشد که بتوان علاوه بر خانه در مکان‌های عمومی نیز از آن استفاده کرد به عنوان مثال دارای قفل ایمن جهت نصب در مراکز عمومی باشد، همانطور که پیشتر ذکر شد دارای خاصیت آنتی باکتریال برای استفاده  در مکان‌هایی مانند بیمارستان و درمانگاه باشد و همین طور در برابر رطوبت نیز مقاوم باشد. و موضوع دیگر راحتی در استفاده آن است که فرد برای کشیدن و استفاده از یک دستمال دچار دردسر نشود.


زیبا و با کیفیت باشد


زیبایی و کیفیت از دیگر مواردی هستند که در تولید و خرید محصولاتی مانند جا دستمال کاغذی نقش پررنگی دارد. در واقع زیبایی و مقاوم بودن یک محصول نمایانگر ارزشی که تولید‌کننده برای مصرف‌کننده قائل است می‌باشد. اما جدا از بحث زیبایی چنین محصولاتی که استفاده از آن‌ها در طول یک شبانه روز بالاست و به صورت مداوم در حال کار کردن هستند احتمال خرابی در آن‌ها بسیار بالا است بنابراین حتماً با خرید محصولات مقاوم و گارانتی دار این احتمال را تا حد امکان پایین بیاورید.


معرفی جا دستمال کاغذی مناسب


image_1640099719


اما شاید از خودتان بپرسید که محصولی که همه این ویژگی‌ها را داشته باشد آیا وجود دارد؟ خبر خوب این است که بله وجود دارد. جا دستمال کاغذی مدل ورونا که ساخت شرکت ایمن آب می‌باشد علاوه بر تمام ویژگی‌های گفته شده بسیار لوکس بوده، توانایی ست شدن با دیگر محصولات تولید شده توسط این شرکت راداشته و همین طور بسیار به صرفه و اقتصادی است. شما با استفاده از این محصول می‌توانید دستمال‌های برش خورده را که به صورت برگ برگ و کاملاً جدا از هم از دستگاه خارج می‌شوند در اختیار مصرف‌کننده بگذارید. این کار هم برای شخصی که از دستمال استفاده می‌کند بهتر است و هم باعث عدم اسراف و دور ریز بی‌مورد می‌شود. همینطور استفاده از این محصول شما را از استفاده از خشک کن‌های برقی بی‌نیاز می‌کند و دیگر لازم نیست تا هزینه اضافی برق برای خود بتراشید.


این محصول دارای ۵ سال ضمانت است که نشان از اطمینان شرکت ایمن آب به محصولات خود می‌باشد. اما نگران نباشید هیچ وقت نیاز نخواهید داشت تا از این گارانتی استفاده کنید! این محصول در برابر سایش بسیار مقاوم می‌باشد، اکسید نخواهد شد و ابداً تغییر رنگ نخواهد داد و در صورتی که از آن درست استفاده شود به هیچ عنوان دچار شکستگی و خرابی نمی‌شود.


جا دستمال کاغذی مدل ورونا و مدل روما در 6 رنگ (سفید، تیتانیوم، طلایی مات، طلایی براق، مشکی مات و مشکی براق) موجود می‌باشد که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت جا دستمال کاغذی و خرید آن به بخش محصولات وب سایت ایمن آب مراجعه کنید.


معرفی شرکت ایمن آب


گروه طراحی تولیدی ایمن آب فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم بهداشتی ساختمان و تجهیزات بهداشتی فردی و عمومی از سال 1375 در شهر اصفهان آغاز نمود. ایمن آب راه حل های نوآورانه در زمینه محصولات بهداشتی به هدف پیشرفت پایدار در کیفیت زندگی افراد دارد. استراتژی اثبات شده و متمرکز آن برای انجام این کار مبتنی بر چهار ستون تمرکز بر روی محصولات بهداشتی تعهد به نوآوری و طراحی ، گسترش جغرافیایی محصولات و بهینه سازی مداوم فرآیندهای تولیدی است.


تمرکز بر روی محصولات بهداشتی : دانش فنی لازم و تجربه سال ها ثبت اختراعات در زمینه های مختلف مانند انواع پمپ های جامایع ، ابداع فلاش تانک های دو حالته (کششی-فشاری) و طراحی و تولید اولین فلوتر دیافراگمی ایرانی از اولین قدم ها در این راستا بوده است. این شرکت اکنون پس از سال‌ها تجربه در زمینه تولید محصولات کاربردی حمام و سرویس بهداشتی اقدام به تولید جا دستمال کاغذی با بهترین کیفیت و بالاترین قابلیت نموده تا بتواند سهم کوچکی در اسفاده بهینه در استفاده از دستمال کاغذی و حفظ محیط زیست ایجاد و پیشرفت در تولید داخلی و همینطور رفع نیاز مصرف‌کننده به بهترین شکل داشته باشد.


با حمایت از تولید داخل به عنوان یک ایرانی در اهداف ما شریک شوید تا بتوانیم در کنار هم بعث رشد و شکوفایی صنایع کشور عزیزمان ایران شویم.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.