نیلوفر اردلان: ما پیکان هستیم و برای رسیدن به سکو تلاش می‌کنیم

بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

 نیلوفر اردلان: ما پیکان هستیم و برای رسیدن به سکو تلاش می‌کنیم

تیم فوتسال بانوان پیکان با پیروزی قاطع در شش بازی دور رفت رقابت های قهرمانی باشگاههای کشور صدرنشین گروه دوم شد و حالا برای حضور در دور برگزار مسابقات آماده می شود.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، نیلوفر اردلان ،سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان بعد پایان فصل اول لیگ برتر و صدرنشینی تیمش در این خصوص گفت:ما لیگ را با سه بازی سخت  شروع کردیم بازی اول با تیم مس رفسنجان که قهرمان فصل گذشته بود و بازی دوم  با نصر فردیس که بازیکنان  ملی پوش خوبی داشت  و سومین بازی را با تیم پر افتخار ملی حفاری که بازیکنان جوان و  با انگیزه‌ای در اختیار داشت با پیروزی پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه پیکان استارت خوبی زد و در ادامه از بازیکنان خیلی جوان استفاده کردیم که باعث شد تجربیات بیشتری کسب کنند.


 


 


وی افزود:در دور برگشت مسابقات شرایط بسیار متفاوت و سخت تری خواهیم داشت  چون تیم های حریف تمرین های خوبی را دارند و تمام تلاش خود را می کنند تا جزء هشت تیم پایانی باشند و به دور بعدی صعود کنند. البته ما هم تیم بزرگ پیکان هستیم و برای تمامی شرایط آمادگی کامل و برنامه ریزی دقیق داریم  و تمام  تلاش و هدفمان این است یکی از سکوهای برتر را از آن خود کنیم.


اردلان در خصوص به دست آوردن عنوان قهرمانی و  اعزام به مسابقات باشگاههای آسیایی گفت:امیدوارم بعد از دوسال دوباره بازی های آسیایی آغاز شود و ما بتوانیم دراین مسابقات حضور یابیم. برگزاری این مسابقات باعث می شود تا  باشگاههای بزرگ آسیا در رشته فوتسال سرمایه گذاری کنند و این امر باعث پیشرفت و حمایت از فوتسال خواهد شد.


وی در پایان اظهار داشت:پیکان باشگاه پر افتخار و بزرگی است و من از مدیرعامل باشگاه جناب آقای محمدی و مدیریت ورزش حرفه ای جناب  آقای الله کرم و جناب آقای دقیقی مشاور اجرایی مدیرعامل، همچنین اعضای محترم هیات مدیره و سایر زحمتکشان کمال تشکر را دارم  که باعث شدند شرایط و امکانات خوبی برای تیم ما فراهم شود. حمایت باشگاه از تیم فوتسال بانوان با رویکردی حرفه ای بسیار ازشمند بود و امیدوارم با کسب نتایج شایسته بتوانیم قدران زحمات گروه مدیریتی باشیم.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.