چارچوب‌های توسعه همکاری‌‌ها را در ملاقات با رئیس جمهور آذربایجان نهایی خواهیم کرد

بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

چارچوب‌های توسعه همکاری‌‌ها را در ملاقات با رئیس جمهور آذربایجان نهایی خواهیم کرد

وزیر امور خارجه گفت: در خصوص چارچوب‌های خوبی برای توسعه همکاری‌ها با وزیر امور خارجه آذربایجان توافق کردیم که ان شاءالله در جریان این سفر این چارچوب‌ها را در ملاقات با رئیس جمهور آذربایجان نهایی خواهیم کرد.


به گزارش خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، حسین امیرعبداللهیان در بدو ورود به باکو در جمع خبرنگاران گفت:  امروز دیدارهای سطح بالایی را با مقامات جمهوری آذربایجان خواهیم داشت و خیلی خوشحال هستیم که روابط دو کشور رو‌ به رشد، توسعه و تحکیم است. ایده‌های متنوعی را یرای توسعه هر چه بیشتر همکاری‌ها در جریان این سفر به همراه دارم که به طور طبیعی در دیدار با رئیس جمهور آذربایجان این ایده‌ها مطرح خواهد شد.


وی ادامه داد: در سه ماه گذشته با همتای خودم، وزیر خارجه جمهوری آذربایجان تماس‌های زیادی داشتیم و حداقل دو یا سه دیدار حضوری در نیویورک و اسلام آباد بین ما انجام شد و در خصوص چارچوب‌های خوبی برای توسعه همکاری‌ها توافق کردیم که ان شاءالله در جریان این سفر این چارچوب‌ها را در ملاقات با رئیس جمهور آذربایجان نهایی خواهیم کرد و پس از آن شاهد رفت و آمد هر چه بیشتر هیأت‌های اقتصادی، بازرگانی و فرهنگی دو کشور به پایتخت ها و سایر مراکز خواهیم بود.


 


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.