بخش اخبار اقتصادی ایرانیان نیوز :

چگونه برای زمستان لباس بپوشیم؟ 10 نکته مد برای هوای سرد

وقتی نوبت به خرید لباس زمستانی می‌رسد، هدف اول محافظت از خود در برابر هوای سرد است. اما این بدان معنا نیست که شما نمی‌توانید از مد زمستانی لذت ببرید. این ایده‌های مد را در نظر بگیرید تا در زمستان، عالی به نظر برسید.


شلوار مام استایل مشکی


اگر لباسی می‌خواهید که هرگز از مد نیفتد و همه جا به تن شما بیاید، قطعاً دلتنگ جین خواهید شد. مام استایل یکی از انواع شلوار جین است که چند سالی است که مد شده است.


شلوار مام استایل مشکی ظاهری شیک و زیبا به شما می‌بخشد. برای پوشیدن آنها می‌توانید انواع مختلفی از شومیز‌ها را امتحان کنید. از شومیز سفید ساده گرفته تا راه راه و برای تکمیل درخشش خود یک جفت کفش پاشنه بلند و یک جفت کیف بنددار بپوشید. ساده ترین و رایج ترین راه برای پوشیدن شلوار جین مام استایل مشکی این است که آن را با چکمه‌های چرمی زیبا بپوشید. 


پوشش استایلی شیک با هودی


008899


هودی نوعی سوییشرت کلاه دار است که امروزه بسیار مورد پسند نوجوانان و جوانان قرار گرفته است. هودی می‌تواند استایلی اسپرت به شما بدهد و معمولاً برای لباس‌های غیررسمی پوشیده می‌شود. هودی‌‌ها به گونه‌ای هستند که می‌توانید در زیر آن لباس بپوشید و یا روی آن یک کت زمستانی، بارانی یا کاپشن بپوشید.  علاوه بر این، از کلاه هودی می‌توان برای گرم نگه داشتن سر در هوای سرد یا محافظت در برابر باران استفاده کرد. با خرید هودی، شیک و به روز باشید و استایل پاییزی و زمستانی جذابی را بسازید.


روش‌های مختلف ست کردن با هودی


برای داشتن ظاهری جذاب‌تر می‌توان هودی را به شیوه‌های مختلف استفاده کرد از جمله:


  • پوشیدن هودی به شکل ساده
  • استایل هودی با کت چرم
  • ست کردن هودی با کت جین
  • هودی با کت ساده
  • هودی با پالتو
  • هودی با کاپشن
  • هودی با پافر


خرید هودی چه قدر هزینه دارد؟


لازم به ذکر است قیمت هودی بسته به پارچه‌ای که در آن استفاده شده متفاوت است. محصولات وارداتی و داخلی نیز قیمت‌های متفاوتی دارند. بنابراین باید برای خرید هودی بودجه خود را محاسبه کنید.


پافر‌های جذاب


9988


سطح بیرونی پافر از پلی استر یا نایلون ساخته شده است. پافر بیشتر بادگیر است. اما به دلیل پر بودن داخل آن  از پر اردک، هوا و یا پشم و شیشه بسیار گرم است.


اگر که در شهری با آب و هوای معتدل زندگی می‌کنید، پافر یک راه عالی برای گرم و شیک نگه داشتن استایل شما در زمستان است. چرا که با پوشیدن لباس‌های مختلف با پافر می‌توانید هم سبک کلاسیک و هم اسپرت بسازید. بعلاوه، آنها به قدری سبک هستند که به راحتی می‌توان از آن برای استفاده روزمره استفاده کرد.


پالتو


در فصل سرما به خصوص در زمستان، خرید پالتو یکی از نیازهای اساسی همه خانم‌ها است و می‌توان از آن به عنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انتخاب‌ها در بین خانم‌ها یاد کرد و البته هر خانمی مدل‌های زیادی از پالتوهای مختلف در کمد لباس خود دارد؛ اما با این وجود به دلیل تغییر مد، مجبور هستند هر سال یک پالتو جدید و شیک بخرند. پالتو معمولاً یک گزینه رسمی تر در هوای سرد است.


پانچو و شنل


پانچو و شنل از محبوب ترین لباس‌های دخترانه و زنانه هستند که مناسب هر سن و سالی است. این دو نوع لباس زیبا و شیک معمولاً به صورت دایره، مستطیل یا مثلث برش خورده است و به اندام فرم خاصی می‌بخشد. این لباس‌ها بدون آستین هستند و از روی شانه‌ها بیرون می‌آیند.


آنها معمولا به عنوان یک لباس رسمی در نظر گرفته می‌شوند، اگرچه می‌توانند برای لباس‌های روزمره نیز مناسب باشند.


کت چرم زنانه


چرم یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید در دو استایل رسمی و اسپرت بپوشید و ظاهری خاص و شیک داشته باشید. یکی از جذاب ترین کالاهای چرمی با کاربردهای فراوان، کت چرم زنانه است. کت‌های چرم زنانه در انواع مختلفی وجود دارند و همه آنها به یک اندازه جذاب به نظر می‌رسند که داشتن آنها در کمد هر خانمی از ضروریات است. با انتخاب یک کت چرم زنانه، می‌توانید یک مجموعه زیبا و خاطره انگیز را ایجاد کنید.


ژاکت


ژاکت نوعی لباس بیرونی است که برای لایه بندی یا گرم نگه داشتن در هوای سرد استفاده می‌شود.   ژاکت ها اغلب وزن سبک تری دارند و معمولا از جین، چرم یا پشم گوسفند ساخته می‌شوند که بر عایق بودن آنها تأثیر می‌گذارد یا ظاهر آنها را تغییر می‌دهد.  ژاکت ها معمولا بیشتر به عنوان محافظت در برابر شرایط آب و هوایی مانند سرما، برف یا باران پوشیده می‌شوند.


ژاکت‌ها بیشتر از خط کمر پایین تر نمی‌آیند و در مدل‌های مختلفی برای لباس‌های مردانه و زنانه عرضه می‌شوند.


دستان خود را با دستکش بپوشانید


وقتی در معرض سرما هستید، ابتدا اندام‌های بدن شما تحت تاثیر قرار می‌گیرد.  انگشتان خود را با دستکش‌های چرمی، پشمی یا بافتنی گرم نگه دارید. دستکش‌های چرمی با سرآستین خز برای هر شیک پوشی ضروری است.


از کجا بخریم؟ فروشگاه اینترنتی لباس سارابارا


خوشبختانه امروزه با وجود فروشگاه‌های اینترنتی معتبری همچون سارابارا، خرید انواع لباس‌های زمستانی با مدل‌های جدید و متنوع با قیمت‌های مناسب امکان پذیر شده است تا با خیالی آسوده خرید لباس گرم زنانه خود را در زمستان ۱۴۰۰ انجام دهید. در فروشگاه اینترنتی سارابارا  سعی بر این است با ارائه‌ محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به صورت آنلاین تجربه شیرینی را برای مشتریان در زمینه خرید اینترنتی لباس رقم بزنیم.


به دلیل تنوع لباس در سارابارا، مشتریان محترم می‌توانند با توجه به سلیقه فشن و پوشاک خود انواع ست لباس روزمره و رسمی را با خرید اینترنتی لباس،  کیف،  کفش و اکسسوری مختلف با توجه به هر فصل و موقعیتی تهیه کنند.  پوشاک مردانه و پوشاک زنانه در سارابارا شامل کاپشن،  پالتو، بارانی، پانچو، مانتو، پلیور، بافت، کت، پیراهن،  سویشرت، هودی، تیشرت، شلوار، بلوز، شومیز، سارافون و سرهمی می‌باشد.


پایان رپرتاژ آگهی

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.