بلادی: نمی‌خواستم نتیجه بازی اینطور رقم بخورد/ شرایط ما با نود ارومیه متفاوت است

بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

بلادی: نمی‌خواستم نتیجه بازی اینطور رقم بخورد/ شرایط ما با نود ارومیه متفاوت است

سرمربی ویستا توربین در مورد بازی مقابل پرسپولیس صحبت کرد.


به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، میلاد بلادی، سرمربی ویستاتوربین در مورد بازی خوبی بود. به پرسپولیس تبریک می‌گویم که بازیکنان و کادرفنی خوبی دارند. برای یک آنالیز خوب باید از بازیکنان خوب برخوردار بود. امروز بازیکنان ما تا دقایقی انچه می‌خواستیم ارایه کردند اما پس از گل اول روی تجربه لول بازیکنان بیشتر مشخص شد. بحث تجربه بود که خودشان را یک مقدار باختند و در خط دفاعی خلا ایجاد شد.


وی افزود: بالاخره پرسپولیس مهره های بزرگی دارد و نتیجه ای که رقم خورد. نمی‌خواستم چهار بر صفر شود اما بازیکنان ما خودشان را از لحاظ روحی روانی باختند که این اندازه گل دریافت کردند.


سرمربی ویستا توربین ادامه داد: داوری بازی ایرادی نداشت ولی روی گل هایی که خوردیم. یک گل کمک داور جا ماند و فکر میکنم یک گل هم خط بود ولی من از آن زاویه دیدم و چیز خاصی داوری به نظرم نداشت. 


بلادی افزود: از عملکرد بازیکنانم جا دارد از شرکت ویستا توربین تشکر کنم که مدیران بسیار توانمند و حرفه ای بودند که در این زمانه که فوتبال تهران را تنها گذاشتند و کلی پتانسیل داشت. متاسفانه در لیگ یک فقط یک ویستا توربین و سایپا از تهران حضور دارند. حمایتی از جوانان دارند و اکثر بازیکنان ما از لیگ سه با ما بودند و الان در زمین بازی میکردند. ما امروز به بازیکنانی بازی دادیم که در لیگ یک هم بازی نکرده بودند اما آمدند که دیده شوند و آزادی محلی برای دیده شدن آنها باشد. از آنها تشکر می‌کنم توقع زیادی از آنها ندارم.


شما از نود ارومیه جسورتر بودید؟ سرمربی ویستا توربین در اینباره گفت:هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد و ما هم نسبت به نود ارومیه ما لیگ یکی هستیم و فقط به دنبال دفاع نبودیم. دفاع و ضدحمله را در دستور کار داشتیم ولی فوتبال یک قانون نانوشته است و بازی با یک گل تیمی که تجربه نداشته باشد را بهم می‌ریزد. فکر نمیکنم که بازی باید چهار بر صفر باشد اما روی بحث تجربه این اتفاق افتاد.


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.