بخش اخبار سیاسی ایرانیان نیوز :

یارانه خانوارها از اول دی ماه دو برابر می‌شود/ هر خانوار ۴ نفره ۸۰۰ هزار تومان کالا و پول دریافت خواهد کرد

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور ار دو برابر شدن یارانه خانوارها از اول دی ماه خبر داد و گفت: فکر می‌کنم اگر این قانون خوب اجرا شود، هر خانوار ۴ نفره ۸۰۰ هزار تومان کالا و پول دریافت خواهد داشت، این مساله از دی ماه باید اجرا شود، به مسئولان اجرایی هم گفته شده است.


به گزارش خبرنگار سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور اعلام کرد: ما در سند بودجه یارانه‌ها را برای سال آینده دو برابر کردیم، جناب آقای رئیس‌جمهور تاکید داشتند که همین ۳ ماه هم همین کار را بکنیم ان‌شاالله مسئولان اجرایی تلاش خواهند کرد که ما همین سه ماه هم یارانه‌ها را دو برابر کنیم.


وی تاکید کرد: فکر می‌کنم اگر این قانون خوب اجرا شود، هر خانوار ۴ نفره ۸۰۰ هزار تومان کالا و پول دریافت خواهد داشت، این مساله از دی ماه باید اجرا شود، به مسئولان اجرایی هم گفته شده است.


معاون اقتصادی رئیس‌جمهور تاکید کرد: البته مشکلی پیش آمد که اجرای این مساله از آذرماه به دی ماه افتاد و آن بن کارتی است که بخشی از یارانه به صورت کالا به مردم داده می‌شود و آن آماده نشد وگرنه باید زودتر اجرا می‌شد، الان از مسئولان اجرایی خواسته شده کار بودجه از سال آینده در این سه ماه آغاز شود.


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.