بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پدیده؛ یک تغییر نسبت به بازی‌های اخیر

پرسپولیس نسبت به هفته های اخیر یک تغییر در ترکیب اصلی خود مقابل پدیده دارد.


به گزارش خبرنگار ورزشی سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز در ورزشگاه ثامن مشهد میهمان پدیده شهرخودرو خواهد بود. سرخپوشان در حالی پا به این مسابقه می‌گذارند که به احتمال زیاد نسبت به هفته‌های گذشته و ترکیب اصلی دیدار قبلی مقابل تراکتور یک تغییر در ترکیب اصلی خود خواهند داشت.


سرخپوشان در این دیدار مثل همیشه از حامد لک درون دروازه خود استفاده می‌کنند و بعد از جدایی رادوشوویچ، او رقیبی روی نیمکت ندارد و حضورش در بازی‌ها فعلاً قطعی است.


زوج سیدجلال حسینی و علی نعمتی هم در مرکز خط دفاع به هماهنگی خوبی با هم رسیدند و در دیدارهای اخیر عملکرد خوبی داشتند و یحیی گل‌محمدی مقابل پدیده هم از آنها استفاده می‌کند.


در سمت راست خط دفاع مهدی شیری مثل هفته‌های گذشته در ترکیب اصلی بازی می‌کند ولی در سمت چپ شاهد یک تغییر هستیم که احتمالاً تنها تغییر ترکیب پرسپولیس نسبت به بازی قبل مقابل تراکتور است.


دفاع راست سرخپوشان در دیدارهای اخیر علی شجاعی بود و عملکرد خوبی هم داشت ولی یحیی گل‌محمدی تصمیم دارد بار دیگر به بازیکن با تجربه تیمش در این پست اعتماد کند و سعید آقایی امروز به ترکیب بر خواهد گشت.


میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا دو بازیکن پرسپولیس برای پست هافبک دفاعی در سیستم چهار چهار دو مورد نظر یحیی گل محمدی هستند و دو هافبک رو به جلو که متمایل به کناره ها بازی می‌کنند هم مهدی ترابی و سیامک نعمتی خوهند بود که در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشتند.


وحید امیری مهاجم سایه در ترکیب پرسپولیس در بازی امروز است و عیسی آل کثیر هم نوک حمله بازی می‌کند.


ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پدیده


حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر


lineup(12)


 


پایان خبر

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.