بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :



asdasd





وزارت امنیت رژیم صهیونیستی از آسیب روانی بیش از هفت هزار سرباز اسرائیلی در طول جنگ علیه غزه خبر داد.

به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از القدس العربی، داده‌های وزارت امنیت رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که شمار سرباز جدید که در نتیجه جنگ غزه و نبرد با حزب‌الله در شمال سرزمین های اشغالی دچار آسیب‌های روانی شده‌اند، احتمالا تا پایان سال جاری میلادی به سه برابر افزایش خواهد یافت، زیرا علائم بحران های روانی ماه ها پس از آسیب جسمی یا قرار گرفتن در معرض صحنه های خشن در طول جنگ ظاهر می شود.

به گزارش کانال رسمی عبری، بخش توانبخشی در وزارت امنیت اسرائیل در حال آماده شدن برای پذیرش ۲۰ هزار مجروح جدید تا پایان سال جاری است که ۴۰ درصد از آنها دچار آسیب های روانی از جمله افسردگی، اضطراب، استرس و مشکلات ارتباطی و شرایط سخت روانی خواهند بود.

این کانال به نقل از وزارت امنیت اعلام کرد که از ۷ اکتبر تاکنون ۷ هزار و ۲۰۹ مجروح جدید به بخش توانبخشی آن پیوسته اند که ۳۰ درصد از آنها معادل ۲ هزار و ۱۱۱ نفر امروز از شرایط روانی با درجات مختلف رنج می برند و ۹۵ درصد آنها از نیروهای ذخیره ارتش هستند و زیر سی سال سن دارند.

شب گذشته کانال ۱۳ عبری نیز فاش کرد که دو هزار نفر از بستگان سربازان مجروح تحت معالجه روانی قرار گرفته اند و ریاست توانبخشی در وزارت امنیت خط تماسی را برای کمک های روانی باز کرده است که از طریق آن می توان کمک های روانی دریافت کرد.

بستگان سربازان مجروح و دچار آسیب روانی از دولت بنیامین نتانیاهو انتقاد می کنند که به آنها کمک نکرده  و اغلب نیازهای آنها را نادیده می گیرد.

 

 

 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

رایتل

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.