بخش اخبار ورزشی ایرانیان نیوز :



asdasd





پیشکسوت استقلال عقیده دارد اختلاف داخلی در این مجموعه موقعیت آبی‌ها در صدر جدول را به خطر انداخته است.

به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، مجید نامجو مطلق، پیشکسوت استقلال در خصوص وضعیت این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: «در حال حاضر استقلال صدرنشین است و این موضوع نشان می‌دهد که این تیم شرایط خوبی برای رسیدن به قهرمانی در پایان فصل جاری دارد. استقلال در بازی هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک در تمامی نقاط عملکرد خوبی داشت اما اختلاف یک امتیاز با تیم دوم بسیار خطرناک است و در صورت لرزش استقلال، این اختلاف می‌تواند جبران شود و در نهایت قهرمانی از دست برود. متأسفانه در چند وقت اخیر دوباره شاهد تنش‌هایی بین کادر فنی و مدیریت باشگاه هستیم که این موضوع ممکن است موجب شود تا استقلال با برخی حواشی مواجه و در نتیجه‌گیری دچار لرزش شود. این تنش اول فصل هم وجود داشت و با وساطت برخی از پیشکسوتان پایان رفت اما دوباره این تنش‌ها در هفته‌های اخیر به‌وجود آمده که مسلماً استقلال تنها قربانی این تنش‌هاست.»

او درخصوص اختلافات موجود میان مدیریت و کادر فنی بیان می‌کند: «مهم‌ترین موضوع در حال حاضر رسیدن به قهرمانی است و استقلال با توجه به نتایجی که در فصل اخیر به‌دست آورده، شرایط بسیار خوبی برای رسیدن به این مهم دارد. از نظر من خطیر و نکونام به‌خاطر هواداران کوتاه بیایند تا تیم به مقام قهرمانی برسد و بعد از قهرمانی هرچقدر دلشان خواست با یکدیگر بجنگند. مهم‌ترین عاملی که باعث قهرمانی می‌شود، اتحاد و همدلی است و شرایط کنونی استقلال و اختلافات کادر فنی و مدیریت نشان می‌دهد که این تیم نیاز به اتحاد و همدلی دارد. کادر فنی و مدیریت در 7 هفته باقیمانده اختلافات را کنار بگذارند و بعد به دعواهای خود بپردازند. در حال حاضر بهترین کار این است که هر دو به‌خاطر خواسته هواداران کوتاه بیایند. در حال حاضر پرسپولیس هم شرایط خیلی خوبی دارد و کوچک‌ترین لرزش باعث از دست رفتن قهرمانی می‌شود.»

این پیشکسوت استقلال که سابقه حضور روی نیمکت آبی‌پوشان را دارد درخصوص وضعیت نیمکت استقلال و بازیکنانی که نیم فصل به جمع آبی‌پوشان اضافه شدند، بیان می‌کند: «هر مربی‌ای دوست دارد که نیمکت قدرتمندی داشته باشد و این از اول فصل خواسته جواد نکونام است. پرسپولیس در نیم‌فصل توانست به‌خوبی تیم خود را تقویت کند، اما استقلال به‌دلیل لجاجت‌های بچه‌گانه نقل و انتقالات نیم‌فصل را از دست داد و نتوانست بازیکنان خوبی جذب کند. برخی از بازیکنان موردنظر این تیم به پرسپولیس رفتند و باعث تقویت پرسپولیس شدند؛ در واقع این لج‌بازی‌ها باعث شد تا تیم رقیب تقویت شود. اورونوف بازیکن ازبکستانی از جمله بازیکنانی است که قرار بود به استقلال بیاید اما به دلیل همین لج‌بازی‌ها به پرسپولیس رفت و همین بازیکن به عنوان یکی از نقاط قوت پرسپولیس تبدیل شد. این بازیکن کیفیت بالایی دارد و در همین هفته‌های اخیر برای پرسپولیس تأثیرگذار بود.»



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

رایتل

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.