بخش اخبار بین الملل ایرانیان نیوز :


وزیر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی:

asdasd





وزیر کابینه رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل زمان و مکان برای پاسخ به حمله پهپادی و موشکی اخیر ایران را انتخاب خواهد کرد و همزمان با ایالات متحده همکاری می‌کند تا یک اتحاد جهانی و منطقه‌ای علیه تهران ایجاد کند.

به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران، به نقل از تایمز آو اسرائیل، «بنی گانتز» وزیر کابینه رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل زمان و مکان برای پاسخ به حمله پهپادی و موشکی اخیر ایران را انتخاب خواهد کرد و همزمان با ایالات متحده همکاری می‌کند تا یک اتحاد جهانی و منطقه‌ای علیه تهران ایجاد کند.

وی طی مواضعی ضدایرانی افزود: «ایران یک مشکل جهانی و منطقه‌ای و همچنین تهدیدی برای اسرائیل است».

رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل در کنفرانسی که توسط روزنامه «اسرائیل هیوم» سازماندهی شده بود، مدعی شد: «بنابراین جهان باید علیه ایران اقدام نظامی کرده و تحریم‌هایی را علیه این کشور اعمال کند تا از تجاوزاتش جلوگیری کند».

وی ادامه داد: «من در روز گذشته این موضوع را با مقام‌های ارشد دولت آمریکا در میان گذاشتم و اسرائیل با آنها همکاری خواهد کرد تا این موضوع را ارتقا بخشد».

گانتز افزود: «در این زمینه، پیشبرد فرایندهای عادی‌سازی که باعث ایجاد وارونگی استراتژیک در منطقه در برابر محور ایران می‌شود، در خدمت این هدف خواهد بود. اسرائیل از روی خرد استراتژیک عمل خواهد کرد و در مکان، زمان و به شیوه‌ای که خودش انتخاب کند پاسخ خواهد داد. اینجا جای توضیح دادن نیست.»

 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

رایتل

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.