بخش اخبار اجتماعی ایرانیان نیوز :



asdasd





رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو مامور قلابی در محدوده تهران نو خبر داد.

به گزارش سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،، سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ درپی وقوع چند فقره سرقت به شیوه غصب عنوان پلیس، دستگیری این افراد در دستورکار تیم عملیاتی کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت و ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی مشخصات ظاهری متهمان و محل عبور و مرور آنان را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: شیوه این سارقان مامورنما به این صورت بود که با معرفی خود به عنوان پلیس اقدام به اخاذی و سرقت از مالباختگان کرده بودند. در همین راستا نیز تصویری از متهمان ترسیم و در اختیار تمامی تیم‌های گشت انتظامی کلانتری قرار گفت.

قاسم‌پور با اشاره به گشت‌زنی‌های هدفمند ماموران برای شناسایی و دستگیری این افراد، گفت: در نهایت با تلاش ماموران کلانتری روز گذشته این دو مامور قلابی در زمانی که قصد اخاذی از سه نفر از اتباع کشور همسایه را داشتند، شناسایی شده و بلافاصله نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: در بررسی اولیه از متهمان یک دستگاه بی‌سیم و دستبند و حکم ماموریت جعلی و مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد که به تازگی اخاذی کرده بودند کشف و ضبط شد. همچنین این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود و اخاذی از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون چهار تن  از مالباختگان شناسایی شده‌اند، گفت:  در این خصوص پرونده قضائی تشکیل شده و متهمان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. 



پایان خبر





نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،

نرم افزار موبایل سایت ایرانیان نیوز به نقل از خبرگزاری های جمهوری اسلامی ایران،


تلگرام خبر

رایتل

همراه اول - همراه مکانیک -آچاره

منبع خبر

اخبار از خبرگزاری های موثق رسمی جمع آوری میشود و ایرانیان نیوز دخل و تصرفی در محتوای خبرها ندارد.